

Sieć B&B poszerza portfolio o hotele w Hiszpanii
Grupa B&B Hotels, która niedawno wystartowała z budową czwartego hotelu w Polsce i już planuje kolejną inwestycję w naszym kraju, podbija kolejne rynki europejskie. Sieć ogłosiła właśnie, że wkracza na hiszpański rynek z 4 nowymi hotelami: w Alicante, Gironie, Madrycie oraz Walencji. Grupa, która świętuje w tym roku swoje 25. urodziny, posiada obecnie 335 hoteli w Europie. Ponadto na lata 2016 – 2017 planuje otwarcie kolejnych placówek we Francji, Niemczech, Włoszech oraz Brazylii.
4 nowe lokalizacje hoteli B&B w Hiszpanii
Sieć hoteli B&B Hotels wchodzi do Hiszpanii z 4 nowymi obiektami. Każdy z nich posiada szereg udogodnień, które docenią zarówno podróżni z Hiszpanii, jak i z zagranicy. Hotel B&B w Alicante zlokalizowany jest obok międzynarodowego lotniska oraz Centrum Wystawowego (IFA). Hotel w Gironie położony jest na malowniczym wybrzeżu Costa Brava, w sąsiedztwie centrum handlowego Espai Girones. Madrycki hotel B&B znajduje się 5 minut drogi z lotniska Madrid Barajas, w pobliżu autostrady A2. Hotel jest znakomicie skomunikowany z centrum miasta i atrakcjami turystycznymi. 10 minut drogi od hotelu znajduje się również Centrum Kongresowe IFEMA. Hotel w Walencji jest zlokalizowany w odległości 3 kilometrów od centrum miasta oraz 7 kilometrów od plaży. Do obydwu tych miejsc kursują liczne linie autobusowe. „Przełomowe wejście na rynek w Hiszpanii jest dowodem na to, że nasza oferta Econochic spotyka się z ogromnym zainteresowaniem, zarówno w Europie, jak i na całym świecie. Staramy się zaspokajać potrzeby klientów poprzez rzetelnie świadczone usługi noclegowe w przystępnej cenie” – tłumaczy Georges Sampeur, prezes grupy B&B Hotels. W Hiszpanii, podobnie jak we Francji oraz całej Europie, hotele B&B dysponują wygodnymi, przestronnymi pokojami, z których każdy posiada szereg udogodnień: bezpłatny dostęp do Wi-Fi, komfortowe i funkcjonalne wyposażenie, nowoczesny design, dogodną lokalizację oraz możliwość korzystania z bufetu śniadaniowego z szerokim wyborem dań.
Model hoteli ekonomicznych B&B w całej Europie
Hotele B&B są liderem wśród sieci hoteli ekonomicznych we Francji, oferując gościom biznesowym oraz turystom usługi wysokiej jakości idące w parze z przystępną ceną. Rozwój Grupy B&B Hotels w Europie i na świecie jest wyznacznikiem jej sukcesu, u podstaw którego leżą kluczowe wartości, takie jak prostota, życzliwość oraz chęć ciągłego ulepszania oferty rynkowej, będąca wynikiem pro klienckiej strategii. Wspomniane perspektywy rozwoju eksplorowane będą przez cały rok 2015, na czele z ważnymi projektami we Francji, takimi jak otwarcie dwóch hoteli w Paryżu: w pobliżu Gare du Nord i Porte d’Italie, otwarcie hotelu przy stadionie w Marsylii oraz otwarcie największego do tej pory obiektu sieci – składającego się z 400 pokoi hotelu w pobliżu podparyskiego Disneylandu. Do końca tego roku sieć B&B powinna mieć we Francji 250 obiektów, co oznacza około 20 000 pokoi hotelowych. W Niemczech, Grupa obecnie zarządza 72 hotelami oraz planuje otwarcie do końca tego roku kolejnych 12 obiektów oferujących w sumie 1260 dodatkowych pokoi. We Włoszech 22 hotele B&B oferują obecnie ponad 1900 pokoi, zaś w 2015 roku zostaną otwarte kolejne 4 obiekty. W Mediolanie, gdzie w tym roku odbywa się Wystawa Światowa EXPO, sieć posiada 5 placówek.
W Polsce w 2016 roku planowane jest ukończenie budowy hotelu w Łodzi, który będzie czwartą lokalizacją, po Wrocławiu, Toruniu oraz Warszawie. Jednocześnie, do końca roku 2017 Grupa B&B Hotels planuje otwarcie 2 projektów hoteli w Brazylii: w Rio de Janeiro oraz Sao Paulo.
źródło:b&bhotels/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02






