Costa Coffee
Sieć kawiarni Costa Coffee podsumowuje kolejny miesiąc współpracy z Too Good To Go
Pół roku temu, sieć kawiarni Costa Coffee nawiązała współpracę ze społecznością Too Good To Go, by za pośrednictwem aplikacji w prosty sposób ratować nadwyżki żywności – niesprzedane danego dnia kanapki, ciasta oraz inne przysmaki z portfolio kawiarni. Tym samym firma aktywnie przyłączyła się do organizacji, którym zależy na edukowaniu i zachęcaniu do działań przyjaznych środowisku, w tym walce z marnowaniem żywności.
Po kolejnym miesiącu wspólnej walki z marnowaniem jedzenia przyszedł czas na podsumowanie współpracy Costa Coffee z Too Good To Go. Początkowo, w aplikacji dostępne były pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia produktami w dziesięciu lokalach w Warszawie, jednak w związku z dużym zainteresowaniem, zdecydowano się na poszerzenie współpracy na wszystkie kawiarnie w stolicy.
Wspólnymi siłami udało się uratować aż 10 014 posiłków, czyli 98% wszystkich wystawionych paczek. Co więcej, użytkownicy aplikacji naprawdę pokochali walkę o ograniczanie marnowania żywności, na co wskazuje średnia ocen wszystkich zestawów oferowanych przez Costa Coffee wynosząca 4,69.
Współpraca z Too Good To Go to inicjatywa, dzięki której każdego dnia użytkownicy aplikacji kupują nadwyżkowe jedzenie, które choć jest świeże, ze względu na przepisy musiałoby zostać wyrzucone. Osoby nabywające takie produkty przyczyniają się tym samym do walki z marnowaniem żywności oraz ograniczeniem emisji globalnych gazów cieplarnianych.
źródło: informacjebranzowe.pl