

Adexon
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
Optymalizacja reklam
W czasach, gdy ponad 70% osób korzysta z Internetu oraz dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, reklama odpowiednio zoptymalizowania do rozdzielczości ich wyświetlaczy może stać się jednym z najlepszych kanałów dotarcia do klienta i wygenerowania znaczących zysków dla firmy. Z badań przeprowadzonych prze IAB UK wynika, że aż 78% osób uważa, że najbardziej irytujące reklamy to te, które nie są dostosowane do rozdzielczości smartfonów czy tabletów – są zbyt małe, bądź zawierają zbyt dużo tekstu, przez co stają się nieczytelne i trudniejsze w odbiorze.
Reklama wideo
Z roku na rok wzrasta liczba osób oglądających treści wideo na smartfonach i tabletach. W 2017 roku przeszło 50% wszystkich wyświetleń wideo, stanowiły te na urządzeniach mobilnych. Dlatego też, ważne jest aby marki tworzyły spersonalizowane reklamy wideo, zoptymalizowane do wyświetlaczy urządzeń mobilnych. Takie działania na pewno wzbudzą zaangażowanie i zainteresowanie wśród odbiorców, a tym samym pozwolą generować większe zyski.
Od dawna wiadomo, że obraz jest łatwiejszy w odbiorze niż treść, ponieważ ludzki mózg przetwarza informacje wizualne 60 000 razy szybciej niż tekst. Reklamy zawierające treści wideo są narzędziem, które ma ogromny potencjał marketingowy. Jak wynika z badań YouAppi, CMO Mobile Marketing Guide, w 2018 roku aż 85% marketerów planuje zwiększyć budżet na reklamę wideo wyświetlaną na urządzeniach mobilnych.
Personalizacja reklam
Odpowiednie dopasowanie przekazu reklamowego wiąże się z wykorzystywaniem danych o użytkownikach. Reklamy, których treści dopasowane są do indywidualnego odbiorcy, pozwalają na budowanie silnej relacji z klientem. Ponad to, sprawiają, że klient czuje się traktowany jako jednostka, a nie jedna z wielu osób, do których trafia ten sam przekaz. Dopasowanie reklamy do wieku, płci, zainteresowań i miejsca zamieszkania pozwala wpłynąć na emocje konsumenta. Personalizacja sprawia, że obiorca czuje się wyróżniony, przez co chętniej dokonuje decyzji o zakupie oraz angażuje się w przekazywane treści.
Stale rosnąca liczba osób korzystających ze smartfonów i tabletów sprawia, że mobile marketing cały czas się rozwija, a reklama mobilna, ze względu na swój zasięg, staje się głównym i najskuteczniejszym sposobem docierania do konsumentów.
Mariusz Maksymiuk – CEO agencji interaktywnej Adexon. Ekspert w dziedzinie targetowania audience, analizy skuteczności oraz marketing automation. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży mediów, marketingu i reklamy. Pracował w Independent Media na stanowisku dyrektora zarządzającego, gdzie odpowiadał m.in. za tworzenie struktur, business development, kreowanie nowych produktów oraz strategii marketingowej. Współpracował również z Internetowym Domem Mediowym net oraz PHD Media Direction.
Adexon działa na rynku od 2013 r. Jest siecią reklamy, wyspecjalizowaną w doradztwie, planowaniu i realizacji kampanii reklamowych i digitalowych w Internecie. Firma posiada szeroki wybór nowoczesnych produktów reklamowych, dzięki którym jest w stanie dotrzeć do każdej grupy docelowej. Dzięki temu jest w stanie zapewnić kampanie z najwyższym współczynnikiem konwersji z kanału on-line. W gronie klientów agencji znajdują się m.in. firmy z branży motoryzacyjnej, energetycznej, zdrowotnej.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services udostępnia serwis internetowy szerokiejdrogi.vwfs.pl
2025.02.17Profesjonalne środki czystości w gastronomii – standardy i wymagania
2025.02.16Carefleet zwiększa udział w rynku najmu małych firm
2025.02.14Walentynki motorem wzrostu sprzedaży: Jak programy lojalnościowe podbijają serca klientów w branży biżuteryjnej
2025.02.13Czy Służewiec Przemysłowy zerwał już łatkę „Mordoru”?
2025.02.12Esri Polska w gronie laureatów Diamentów Forbes 2025
2025.02.12Perspektywy rynku spożywczego w 2025 roku: Kluczowe trendy, wyzwania i rozwiązania technologiczne
2025.02.11KOMSA wprowadza „zieloną” usługę od Closing the Loop do Polski
2025.02.07Girteka w testach zrównoważonej logistyki dla farmacji
2025.02.07