Siła synergii – właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave
Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz chcą inwestować na polskim rynku reklamy digital. W połowie maja br. wykupili udziały Mobehave, dając początek grupie wyspecjalizowanych spółek. W Open Mobi – spółce matce, skupiony zostanie trzon technologiczny oraz dział kreacji. Działania Mobehave skoncentrują się na wypracowywaniu silnych produktów w klasycznym mobile. Dawid Wałęga wesprze rozwój firmy na stanowisku R&D Director, a Katarzyna Knecht jako Agency Sales Director.
Agencja digitalowa Open Mobi skupi się teraz przede wszystkim na rozwoju technologii AI oraz oferowaniu rozwiązań w obszarze Custom Audience. Firma posiada już autorską platformą DMP obejmującą 10 mln sprofilowanych użytkowników, współpracuje też z ponad 30 dostawcami zewnętrznymi – światowymi liderami platform DMP. Drugim z obszarów profesjonalizacji firmy będzie rozwój produktów z kategorii Social Audience w tym między innymi sprzedaż formatów video w kanałach tj. Tik Tok, Twitch, Snapchat. Inwestorzy zbudowali ponadto silny dział kreacji, który ma pomóc w rozwoju obu spółek.
– Choć jako spółka jesteśmy nowi na rynku, jako specjaliści w branży działamy już ponad 10 lat. Doskonale znamy więc jej specyfikę oraz potrzeby i oczekiwania Klientów. Chcemy, aby nasza oferta była kompleksowa, a jednocześnie każdy produkt i usługa wysoce wyspecjalizowana. Nie jest to łatwe zadanie, jednak możliwe do zrealizowania dzięki synergii kompetencji i zasobów firm-ekspertów na swoim polu. Naszą wizję rozwoju docenił Prezes Mobehave, Dawid Wałęga – mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi.
Dawid Wałęga od 2006 r. związany jest z branżą mediową. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Mediacom Warszawa. Przez blisko 10 lat przeszedł ścieżkę od planowania i zakupu TV, przez budowę i rozwój teamu Performance, po stanowisko Digital Directora. W 2016 r objął stanowisko Prezesa Mobehave i samodzielnie kierował agencją.
– W ciągu ostatnich 3 lat wdrożyliśmy własne, unikalne produkty oraz poszerzyliśmy portfolio klientów. Naturalnym krokiem rozwoju agencji był strategiczny mariaż z innym podmiotem. Ze względu na wysoki poziom kompetencji i wysoką kulturę organizacji jaką tworzą Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz, zdecydowałem o fuzji właśnie z Open Mobi – mówi Dawid Wałęga, R&D Director Mobehave.
– W nowych strukturach Dawid Wałęga będzie miał możliwość wypracowania i rozwoju nowych produktów. Dajemy mu przestrzeń do realizacji nieszablonowych projektów. Obszar R&D jest kluczowy dla naszych spółek, jak i polskiego rynku digital. Liczymy na to, że ta współpraca pomoże nam w osiągnięciu wymiernych efektów sprzedażowych dla obydwu podmiotów – mówi Marek Naruszewicz, Sales Director Open Mobi.
Mobehave poza kompetencjami merytorycznymi wnosi do grupy także pozytywne relacje z podmiotami takimi jak T-mobile, Blix oraz Qpony.
Na stanowisku Agency Sales Director pozostaje Katarzyna Knecht.
***
Open Mobi to agencja digitalowa, która pomaga dotrzeć z przekazem do każdego segmentu konsumenckiego niezależnie czy to poprzez mobile czy desktop. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizuje kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników.
Działalność agencji skupiona jest wokół czterech głównych obszarów: mobile marketingu, Social Audience, Mobile Ads Design Studio oraz autorskiej platformy DMP, która poprzez machine learning oraz AI zbiera i analizuje dane ze środowiska internetowego, mobile web, mobile apps oraz od dostawców usług internetowych. Współpracuje przy tym z ponad 30 zewnętrznymi platformami DMP. Więcej informacji na temat spółki oraz jej realizacji dostępnych jest na www.openmobi.pl.
źródło: informacjebranzowe.pl