

Kampania Movember w Sky Tower
Sky Tower stawia na zdrową męskość. Zbadaj się bezpłatnie w ramach kampanii Movember!
Już 27 listopada w ramach kampanii prozdrowotnej Movember Polska w Sky Tower panowie do 40. roku życia będą mogli wykonać bezpłatnie - i co najważniejsze, bezboleśnie - badanie USG jąder. Pozostali sprawdzą, czy poziom markera nowotworowego prostaty (PSA) jest u nich w normie.
Całkowicie darmowa akcja profilaktyczna zostanie przeprowadzona w godzinach od 10.00 do 20.00. Zapisy nie są konieczne - liczy się kolejność przybycia. Badania nie wymagają żadnego przygotowania poza zachowaniem higieny osobistej.
Wrocław to jedno z ośmiu miast, w których w tym roku zorganizowane będą testy w ramach kampanii Movember Polska.
- Wydarzenia we wrocławskim Sky Tower prowadzimy od samego początku naszej akcji z badaniami przesiewowymi. Tym bardziej cieszymy się, że kolejny event pod szyldem Movember Polska możemy zorganizować w jednym z miejsc, w których zaczynaliśmy – mówi Jakub Kajdaniuk, koordynator przedsięwzięcia z Fundacji Kapitan Światełko.
Kampania Movember Polska już od 2014 roku uczy mężczyzn, jak dbać o swoje zdrowie. Organizatorem działań jest Fundacja Kapitan Światełko. Do tej pory przedsięwzięcie koncentrowało się na zdrowiu fizycznym i profilaktyce antynowotworowej. W tym roku organizatorzy wraz z ambasadorami akcji zdecydowali się również poruszyć kwestię zdrowia psychicznego, kolejnego tematu tabu wśród mężczyzn.
- To, co dzieje się w męskiej głowie jest równie ważne jak to, co dzieje się w majtkach - przekonują organizatorzy. W okresie pandemii COVID-19 z powodu społecznej izolacji, ale także pogorszenia się warunków ekonomicznych, liczba samobójstw wśród mężczyzn zwiększyła się aż o 20 proc. Kwestie zdrowia psychicznego są obecnie równie dużym wyzwaniem, jak diagnostyka i leczenie nowotworów prostaty.
Wszyscy za jednego
Do profilaktyki na rzecz męskiego zdrowia zachęcają od lat znani youtuberzy: Cyber Marian i Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), prezenter Mateusz Jędraś oraz influencerzy Juan Zumeta i Jakub Nowicki. W tym roku do grona ambasadorów męskiego zdrowia dołączyli także wokaliści: Krzysiek Sokołowski (z zespołu Nocny Kochanek), Adam Asanov (Piersi), Paweł Dudek (Czadoman) oraz Błażej Sobera (Joe Palooka). Panowie reprezentują różne gatunki muzyczne, ale łączy ich wspólna, męska sprawa. Dlatego jako „Mosznowładcy” nagrali nowy „hymn” kampanii –„Wszyscy za jednego”.
Wydarzenie zorganizowane będzie z uwzględnieniem wymogów sanitarnych mających przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się COVID-19. Organizatorzy dokładają wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo każdemu z uczestników. Regulamin korzystania z badań dostępny jest na stronie akcji - www.movember.pl
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





