

smartCONNECTED i Home Inclusive 2.0 z nagrodą TOPBuilder 2018
Kolejny raz produkty marki WIŚNIOWSKI zostały docenione przez kapitułę konkursu TOPBuilder 2018 organizowanego przez miesięcznik Builder. Tym razem to technologia inteligentna smartCONNECTED i kolekcja Home Inclusive 2.0 zdobyły uznanie branży budowlanej.
TopBuilder to jedna z najbardziej cenionych nagród na polskim rynku budowlanym. Kapituła konkursu nagradza tą wyjątkową statuetką tylko i wyłącznie produkty i rozwiązania budowlane najwyższej jakości oraz tylko te realizacje, w których zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, architektoniczne, konstrukcyjne i materiałowe. Nagradzane są także produkty IT mające zastosowanie w architekturze i budownictwie.
Nie mamy wątpliwości, że technologia smartCONNECTED i kolekcja Home Inclusive 2.0 idealnie wpisują się w te wysokie oczekiwania rynku. Dzięki smartCONNECTED, korzystając z możliwości geolokalizacji, klienci mogą zdalnie sterować bramami i drzwiami swojego domu. Co więcej, za pomocą algorytmów inteligentny dom sam potrafi zapamiętać tryb życia jego mieszkańców i myśleć za nich o wykonaniu podstawowych czynności, jak uruchomienie alarmu lub czujnika ruchu, czy też otwarciu bramy na chwilę przed dojazdem do posesji. Kolekcja Home Inclusive 2.0 to wyjątkowe na rynku połączenie bramy, drzwi wejściowych i ogrodzenia w jednej linii stylistycznej. Inspirowana ona była nowoczesnym podejściem do projektowania i pietyzmem wzorniczym. Dzięki temu klienci zyskali zupełnie nowe możliwości designerskie i kolorystyczne dopasowane do ich domu. Obecnie klienci mogą wybierać spośród specjalnie stworzonych zestawów bram, drzwi i ogrodzeń w 16 unikatowych kolorach strukturalnych, mając pewność, że podkreślą one charakter domu i otoczenia.
Uroczyste wręczenie nagród X edycji konkursu miało miejsce 27 marca 2018 roku w Warszawie podczas Gali TopBuilder 2018.
Od wielu lat kreujemy trendy w architekturze. Nie boimy się nowatorskich rozwiązań, odważnie eksperymentujemy i słuchamy głosu naszych klientów. Jak widać, te starania przynoszą wymierne efekty. Kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie, a także idea smartCONNECTED to nasze rynkowe wyróżniki. Dzięki nim nowoczesna technologia inteligentnego domu połączyła się z unikatowym designem, a w wielu domach naszych klientów zagościły komfort i bezpieczeństwo – podkreśla Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





