

SMSy w sklepie internetowym - lepsze dotarcie z ofertą do klienta
SMSy lepsze w kontakcie z Klientem niż mailing? Owszem – według MailChimp tylko 17,35% wiadomości odbieranych jest przez globalnych użytkowników newsletterów, a wiadomości SMS otwiera 98% właścicieli smartfonów – 90% z nich czytanych jest w ciągu zaledwie 3 sekund.
– Żyjemy w świecie mobile. Według danych GUS, na każdego Polaka przypada więcej niż jeden telefon komórkowy, a łącznie dysponujemy ponad 56 mln urządzeń. Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że niemal zawsze i wszędzie możemy być w kontakcie z innymi, a SMS, jako najczęściej używana forma przekazywania informacji, bardzo nam w tym pomaga, także w przypadku komunikacji na linii sklep internetowy-klient – mówi Krzysztof Krawczyk, prezes zarządu DreamCommerce S.A., dostawcy oprogramowania Shoper.
I są na to dowody – z badań prowadzonych zarówno przez firmy obsługujące systemy SMS w e-commerce, jak i mailowe newslettery wynika, że wiadomości tekstowe wysyłane do klientów, częściej są przez nich odbierane i czytane niż oferty dostarczane im na skrzynki pocztowe.
– Mając to na uwadze, i dzięki współpracy z platformą SerwerSMS.pl, właściciele pracujących u nas sklepów będą mogli teraz wyraźnie poprawić przepływ informacji między sklepem i jego odbiorcami, a tym samym generować lepsze wyniki sprzedażowe i stale podnosić poziom zadowolenia z zakupów – dodaje Krzysztof Krawczyk. E-sklepy działające na platformie Shoper mogą już korzystać z opcji masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS czy VMS za pośrednictwem SerwerSMS.pl. Co więcej, na start otrzymują konkretne korzyści: 500 darmowych SMSów i numer Short Code gratis.
Jak podkreśla Daniel Zawiliński, CMO marki SerwerSMS.pl, taka integracja to szereg korzyści dla klientów korzystających z rozwiązania Shoper. – Wprowadzone rozwiązanie daje sprzedającym wiele możliwości, np. wdrożenie automatycznej wysyłki powiadomień SMS do klientów, jak i do administratorów sklepu (zmiana statusu zamówienia, utworzenie nowego konta czy kolejnego zamówienia). Nasz moduł umożliwia także personalizację treści wysyłanych wiadomości, poprzez podstawienie parametrów dotyczących identyfikacji zamówienia, takich jak kwoty czy dane kupującego – wymienia.
Administrator konta ma także możliwość decyzji, w przypadku których statusów SMS powinien zostać wysłany, a dla których nie. Warto wiedzieć, że takie rozwiązanie pozwala na wysyłkę wiadomości zarówno ECO +, jak i FULL (z nazwą nadawcy) oraz z obsługą polskich znaków. Z poziomu konfiguracji natomiast można przeglądać wysłane wiadomości, sprawdzać raporty doręczeń, dodać nową nazwę nadawcy czy podejrzeć ostatnie faktury.
Brzmi ciekawie? Integracja z platformą SerwerSMS.pl dostępna jest już dla wszystkich właścicieli sklepów Shoper.
źródło: infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





