

Snapchat szuka źródeł dochodu
Technologie / 2014.08.20
Właściciele Snapchat'a, czyli aplikacji na urządzenia przenośne, która umożliwia użytkownikom wysyłanie wiadomości, które znikają w ciągu kilku sekund, chcą rozszerzyć swoją usługę o filmy, artykuły prasowe i reklamy, poinformował Wall Street Journal. Firma z Kalifornii jest w trakcie rozmów z reklamodawcami i agencjami medialnymi ws.usługi o nazwie Snapchat Discovery, któa podobno ma już zadebiutować w listopadzie. Kilkanaście firm wykazuje spore zainteresowanie dostarczaniem treści dla Snapchata.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Logistyka gotowa na sezonowy wzrost sprzedaży - CEVA Logistics o wyzwaniach i sprawdzonych strategiach
2025.09.19Wiadomości
Polski rynek pracy potrzebuje planu rozwoju. Demografia i migracje zmieniają zasady gry
2025.09.19Nagrody
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
2025.09.18Wiadomości
Nowe badanie: postawienie tylko na boty w contact center to kosztowny błąd
2025.09.18Wyniki finansowe
Śnieżka publikuje wyniki za I półrocze 2025 roku
2025.09.18Nieruchomości
Partners Group i Peakside ukończyły City Point Okęcie dla Welcome Airport Services
2025.09.17Wiadomości
Schneider Electric i Maluka wspólnie tworzą przyszłość inteligentnego pakowania – nowoczesna automatyzacja w służbie elastyczności i efektywności
2025.09.17HR
MLP Group wzmacnia zespół leasingu
2025.09.17Finanse
Barometr AI: dwa razy więcej firm prognozuje wzrost sprzedaży dzięki wdrożeniu AI, a 16 proc. planuje nowe miejsca pracy
2025.09.17