

Snapchat szuka źródeł dochodu
Technologie / 2014.08.20
Właściciele Snapchat'a, czyli aplikacji na urządzenia przenośne, która umożliwia użytkownikom wysyłanie wiadomości, które znikają w ciągu kilku sekund, chcą rozszerzyć swoją usługę o filmy, artykuły prasowe i reklamy, poinformował Wall Street Journal. Firma z Kalifornii jest w trakcie rozmów z reklamodawcami i agencjami medialnymi ws.usługi o nazwie Snapchat Discovery, któa podobno ma już zadebiutować w listopadzie. Kilkanaście firm wykazuje spore zainteresowanie dostarczaniem treści dla Snapchata.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Warszawski biurowiec Lighthouse sprzedany
2025.06.09CSR
Lime osiągnął kamień milowy: 1 milion przejazdów w ciągu jednego dnia
2025.06.09Wydarzenia
Prehistoryczna przygoda w G City Targówek! Jurassic World nadchodzi – 13 i 14 czerwca dzieci staną się bohaterami filmu!
2025.06.09Wydarzenia
„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06Nagrody
Poznaliśmy laureatów konkursu „Aktywna Stacja Galaxy”
2025.06.05CSR
Check-in na łące B&B HOTELS Polska kontynuuje działania na rzecz pszczół
2025.06.05Wiadomości
Scallier z kolejnym parkiem handlowym w Rumunii
2025.06.05Nieruchomości
City Point Okęcie wyznacza nowe standardy zrównoważonej logistyki miejskiej
2025.06.05Nagrody
Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04