

Sokoliki Cup 2025
Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. Firma realizuje tę misję między innymi poprzez turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego organizację wspiera od pierwszej edycji. W tegorocznym, czwartym już finale, rozegranym na stadionie Legii Warszawa, wzięły udział 24 drużyny. Młodych pasjonatów i pasjonatki futbolu wspierali ambasadorzy Akademii Sokolika: Łukasz Fabiański, utytułowany piłkarz oraz Pascal Brodnicki, znany szef kuchni.
Sokołów wspiera dzieci w zdrowym stylu życia
Sokołów od lat podejmuje działania promujące zdrowy styl życia wśród dzieci i młodzieży. – Aktywność fizyczna i zbilansowana dieta to niezbędne podstawy zdrowego rozwoju najmłodszych – mówi Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Poprzez tę wspaniałą inicjatywę, jaką jest turniej Sokoliki Cup, udaje nam się idealnie połączyć te dwa filary. Dlatego już od pierwszej edycji wspieramy jego organizację i z dumą obserwujemy jego rozwój. Dziś to jedno z najważniejszych wydarzeń dziecięcego futbolu w Polsce i cieszę się, że Sokołów jest jego częścią. To pozwala nam rozwijać na jeszcze szerszą skalę nasze działania edukacyjne i promujące ruch oraz dobrą, wartościową dietę.
Święto dziecięcego futbolu
Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10, organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Sokołów jest jego sponsorem od początku jego istnienia, a nazwa turnieju wywodzi się od linii przekąsek mięsnych dla dzieci Sokoliki. Udział w rozgrywkach jest bezpłatny.
Tegoroczne eliminacje były rozgrywane w sześciu lokalizacjach w różnych okręgach województwa mazowieckiego. Wzięło w nich udział ponad 1 500 zawodników i zawodniczek, reprezentujących 150 drużyn. Do wielkiego finału, który odbył się na stadionie warszawskiej Legii, stanęły 24 drużyny: 18 najlepszych z kwalifikacji, 5 reprezentujących miejscowości, w których znajdują się zakłady Sokołowa oraz jedna z Anglii. Łącznie na murawie stadionu pojawiło się niemal 300 młodych piłkarzy i piłkarek. Ostatecznie na podium stanęły drużyny: MKL Semp Siedlce (1. miejsce), SSM Wisła Płock (2. miejsce) oraz FFK Warszawa (3. miejsce).
Sokoliki Cup to nie tylko święto dziecięcego futbolu, ale też wspaniały piknik rodzinny. Dla uczestników i kibiców Sokołów przygotował liczne atrakcje, jak strefa zabaw i koncert kultowego zespołu Trzech Króli.
Podczas finału Sokoliki Cup obecni byli ambasadorzy Akademii Sokolika. Łukasz Fabiański, utytułowany piłkarz, wieloletni reprezentant Polski, który wspiera Sokoliki Cup od pierwszej edycji. Podczas finału nie tylko kibicował uczestnikom, ale też inspirował ich do dalszego rozwoju piłkarskich umiejętności i realizacji sportowej pasji. Pascal Brodnicki, popularny szef kuchni, podkreślał, jak ważna jest zbilansowana dieta, która łączy wartości odżywcze z pysznym smakiem.
- Edukować na temat aktywności fizycznej i właściwego odżywiania można na wiele sposobów, ale to właśnie takie wydarzenia pozwalają nam najskuteczniej realizować naszą misję – podkreśla Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu. – Sokoliki Cup to nie tylko rozgrywki piłkarskie. To szansa na wspaniałą, sportową przygodę i pełną pozytywnych emocji rywalizację. Gdy dajemy dzieciom możliwość realizacji ich pasji i wspieramy ich w tym – to najlepsza zachęta do zdrowego stylu życia.
Sokołów planuje rozwijać turniej Sokoliki Cup i już teraz zapowiada kolejną jego edycję.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02










