

Soudal rozpoczął sezon rowerowy
Prawie 100 kolarzy amatorów wyruszyło spod siedziby Soudal w Cząstkowie Mazowieckim na trasę tegorocznego Coffee Ride z Tomaszem Marczyńskim - jednym z najbardziej rozpoznawalnych i charyzmatycznych polskich kolarzy, wielokrotnym mistrzem Polski. Impreza zorganizowana została już po raz czwarty przez firmę Soudal, która od lat promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.
Wzorem ubiegłych edycji dla pasjonatów rowerowych wojaży przygotowano 70-kilometrową trasę wokół Kampinoskiego Parku Narodowego, a uczestnikom przewodził wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym – Tomasz Marczyński. W tym roku w imprezie wzięły udział także dzieci, dla których przygotowane zostały specjalne atrakcje – rowerowy tor przeszkód i aktywności sportowe. Coffee Ride cieszy się dużą popularnością wśród amatorów „dwóch kółek”, którzy mają okazję nie tylko spędzić aktywnie czas z zawodowym kolarzem, ale także napić się dobrej kawy, wypróbować kosmetyki rowerowe marki Soudal i wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Organizatorem imprezy była firma Soudal – sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner tegorocznej edycji wyścigu Tour de Pologne.
CoffeeRide był wstępem do nadchodzącej, szóstej edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. W tym roku Wyścig odbędzie się aż w pięciu miejscowościach - Skawinie (29.06.2024), Piwnicznej (13.07.2024), Rudach Raciborskich (24.08.2024), Wieliczce (20.09.2024) i finałowo w Niepołomicach (21.09.2024).
Więcej informacji i zapisy na Wyścig na stronie – www.wyscig.cc.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services udostępnia serwis internetowy szerokiejdrogi.vwfs.pl
2025.02.17Profesjonalne środki czystości w gastronomii – standardy i wymagania
2025.02.16Carefleet zwiększa udział w rynku najmu małych firm
2025.02.14Walentynki motorem wzrostu sprzedaży: Jak programy lojalnościowe podbijają serca klientów w branży biżuteryjnej
2025.02.13Czy Służewiec Przemysłowy zerwał już łatkę „Mordoru”?
2025.02.12Esri Polska w gronie laureatów Diamentów Forbes 2025
2025.02.12Perspektywy rynku spożywczego w 2025 roku: Kluczowe trendy, wyzwania i rozwiązania technologiczne
2025.02.11KOMSA wprowadza „zieloną” usługę od Closing the Loop do Polski
2025.02.07Girteka w testach zrównoważonej logistyki dla farmacji
2025.02.07