informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK

Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK

Wiadomości / 2025.12.02

Sparta Loyalty, krakowski dostawca zaawansowanych rozwiązań lojalnościowych, z sukcesem wdrożył nowy, kompleksowy program lojalnościowy dla klientów OCHNIK, jednej z największych polskich marek odzieżowo-galanteryjnych. Głównym celem programu jest wzmocnienie relacji z klientami, zwiększenie wartości koszyka zakupowego oraz wsparcie strategii omnichannelowej marki.

Nowe rozwiązanie zastąpiło dotychczasowy program lojalnościowy. Klienci zyskali nowe możliwości interakcji z marką, gromadzenia punktów, osiągania kolejnych przywilejów oraz łączenia świata online i offline.

Nowoczesne połączenie lojalności i konta w e-sklepie

Nowa odsłona Klubu Klienta OCHNIK została zintegrowana z kontem użytkownika w sklepie internetowym marki, co umożliwia sprawne zarządzanie uczestnictwem w programie lojalnościowym oraz wygodne korzystanie z jego funkcjonalności. Przystąpienie do Klubu Klienta odbywa się w oparciu o konto użytkownika w e-sklepie, które można założyć w trakcie procesu rejestracji. Takie rozwiązanie zapewnia szybki dostęp do informacji o przyznanych punktach, dostępnych benefitach oraz historii zakupów, niezależnie od wybranego kanału sprzedaży.

System punktowy i osiąganie kolejnych statusów

Nowy program lojalnościowy OCHNIK opiera się na systemie punktowym, w którym klienci otrzymują jeden punkt za każdą wydaną złotówkę. Zgromadzone punkty mają dwuletnią ważność i decydują o awansie na wyższy poziom statusowy, oferujący coraz atrakcyjniejsze korzyści. Oprócz przyznawania punktów za zakupy system umożliwia nagradzanie klientów za inne formy interakcji z marką, takie jak aktywność w mediach społecznościowych, udział w ankietach czy polecanie programu znajomym. Specjalne kampanie mogą dodatkowo zwiększać liczbę przyznawanych punktów.

Personalizacja i komunikacja skrojona na miarę

Platforma Sparta Loyalty zapewnia firmie OCHNIK potężne narzędzia do segmentacji klientów na podstawie różnorodnych kryteriów – od danych demograficznych i historii zakupów po preferencje produktowe i reakcje na wcześniejsze kampanie. Dzięki temu OCHNIK może wysyłać do klientów spersonalizowane komunikaty i oferty za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak e-mail, SMS czy powiadomienia push w aplikacji mobilnej.

System automatycznie identyfikuje poziom członkostwa klienta oraz jego postępy w programie i inicjuje autonomiczne, targetowane kampanie komunikacyjne, informując o przyznanych korzyściach, osiąganych statusach, specjalnych promocjach dopasowanych do indywidualnych potrzeb i preferencji. Dynamiczne treści w wiadomościach i ofertach sprawiają, że komunikacja jest dostosowana do każdego klienta i tym samym – bardziej angażująca.

Nowy program. Nowa jakość relacji z klientami

Wdrożenie nowego Klubu Klienta OCHNIK to kluczowy element naszej strategii budowania długofalowych relacji z klientami i wzmacniania ich lojalności wobec marki. Zależało nam na stworzeniu programu, który nie tylko nagradza za zakupy, ale także angażuje i docenia naszych klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Zaawansowane możliwości personalizacji komunikatów wysyłanych do użytkowników pozwalają nam jeszcze skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby i budować indywidualne relacje z każdym klientem – mówi Marcin Zduńczyk, dyrektor marketingu i e-commerce w OCHNIK S.A.

Rejestracja do nowego Klubu Klienta OCHNIK jest prosta i intuicyjna, możliwa zarówno podczas zakupów online, jak i w salonach stacjonarnych. Klienci migrowani z dotychczasowego programu oraz obecni klienci sklepu internetowego mają możliwość łatwego połączenia swoich kont.

- Nasza platforma została zaprojektowana z myślą o elastyczności i możliwości dostosowania do unikalnych potrzeb każdej marki. We współpracy z marką OCHNIK stworzyliśmy nowoczesny program lojalnościowy, który łączy świat online i offline, dostarczając klientom spójne i wartościowe doświadczenie. Pozwoli on firmie zwiększać zaangażowanie konsumentów na każdym etapie interakcji z marką – podsumowuje Filip Zajdel, Head of Customer Success w Sparta Loyalty.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe