

Spółka Wirtuale.pl rozpoczęła emisję akcji
Spółka Wirtuale.pl, właściciel marki UTI.PL, firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży usług internetowych, właśnie rozpoczęła emisję akcji. Zarząd spółki przewiduje duże bezpieczeństwo inwestycji oraz wysoki, nawet jedenastokrotny zwrot z inwestycji w ciągu najbliższych pięciu lat. Osoby zainteresowane inwestycją w UTI.PL mogą to zrobić już teraz na stronie emisja.uti.pl. Liczba akcji jest ograniczona.
UTI.PL jest marką spółki Wirtuale.pl, od ponad 20 lat działającej na polskim rynku usług internetowych. Swoim klientom UTI.PL dostarcza rozwiązania z zakresu usług internetowych opartych o przetwarzanie danych w chmurze. W oparciu o wiedzę i doświadczenie opracowany został efektywny multiprodukt dla klientów biznesowych - MultiCloud. Jest to zestaw narzędzi internetowych ułatwiający przedsiębiorcom prowadzenie działań biznesowych. W jego zakresie połączono siedem rodzajów produktów pracujących na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw: domeny, hosting, strony www i sklepy internetowe, certyfikat bezpieczeństwa, pozyskiwanie lead, konwersje lead i zarządzanie danymi, które wspólnie tworzą całość niezbędną firmom chcącym działać w internecie i skalowalną do rozmiarów i potrzeb przedsiębiorstwa.
Zarząd firmy planuje inwestycje o wartości 7 mln złotych, w tym 4,4 mln ze sprzedaży akcji. Pozostała część zaplanowanej kwoty zostanie pozyskana z programów unijnych i finansowania dłużnego. Zgromadzone środki będą przeznaczone na intensywny wzrost firmy w nadchodzących latach.
Zdecydowaliśmy się na emisję akcji ze względu na stabilną sytuację marki UTI.PL i perspektywę rozwoju w najbliższych latach. Od 2014 roku liczba naszych klientów wzrosła z tysiąca do ponad osiemnastu tysięcy przedsiębiorców, firm i organizacji, a w samym 2020 roku przychody spółki przekroczyły 13 mln złotych - mówi Wojciech Korona, członek Zarządu UTI.PL. - Przewidujemy, że trend wzrostowy utrzyma się też w nadchodzących latach. Działamy w przyszłościowej branży usług internetowych, inwestujemy w innowacyjne technologie, a na rynkach zagranicznych czeka na nas nawet 20 mln nowych klientów. Dlatego chcemy dać naszym inwestorom szansę rozwijania się i zarabiania razem z nami.
Plany rozwoju UTI.PL na najbliższe lata zakładają także zwiększenie liczby klientów do ponad 70 tysięcy i wzrost średnich przychodów z jednego klienta abonamentowego do 600 złotych rocznie. Jak wskazuje Zarząd firmy, konsekwentny przyrost liczby stałych klientów UTI.PL zapewni osobom nabywającym akcje wysokie bezpieczeństwo inwestycji, a planowana ekspansja na rynki zagraniczne może zdecydowanie przyspieszyć jej zwrot i zwiększyć rentowność w perspektywie najbliższych lat.
Osoby zainteresowane zakupem akcji mogą skorzystać z przygotowanych przez emitenta pakietów inwestycyjnych. W ramach poszczególnych pakietów kupującym przysługuje określona liczba (między 180, a 5760 akcji spółki) oraz voucher podarunkowy do wykorzystania na usługi UTI.PL. Akcje można kupić od 12 lutego poprzez stronę: emisja.uti.pl.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





