

Spółka Wirtuale.pl rozpoczęła emisję akcji
Spółka Wirtuale.pl, właściciel marki UTI.PL, firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży usług internetowych, właśnie rozpoczęła emisję akcji. Zarząd spółki przewiduje duże bezpieczeństwo inwestycji oraz wysoki, nawet jedenastokrotny zwrot z inwestycji w ciągu najbliższych pięciu lat. Osoby zainteresowane inwestycją w UTI.PL mogą to zrobić już teraz na stronie emisja.uti.pl. Liczba akcji jest ograniczona.
UTI.PL jest marką spółki Wirtuale.pl, od ponad 20 lat działającej na polskim rynku usług internetowych. Swoim klientom UTI.PL dostarcza rozwiązania z zakresu usług internetowych opartych o przetwarzanie danych w chmurze. W oparciu o wiedzę i doświadczenie opracowany został efektywny multiprodukt dla klientów biznesowych - MultiCloud. Jest to zestaw narzędzi internetowych ułatwiający przedsiębiorcom prowadzenie działań biznesowych. W jego zakresie połączono siedem rodzajów produktów pracujących na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw: domeny, hosting, strony www i sklepy internetowe, certyfikat bezpieczeństwa, pozyskiwanie lead, konwersje lead i zarządzanie danymi, które wspólnie tworzą całość niezbędną firmom chcącym działać w internecie i skalowalną do rozmiarów i potrzeb przedsiębiorstwa.
Zarząd firmy planuje inwestycje o wartości 7 mln złotych, w tym 4,4 mln ze sprzedaży akcji. Pozostała część zaplanowanej kwoty zostanie pozyskana z programów unijnych i finansowania dłużnego. Zgromadzone środki będą przeznaczone na intensywny wzrost firmy w nadchodzących latach.
Zdecydowaliśmy się na emisję akcji ze względu na stabilną sytuację marki UTI.PL i perspektywę rozwoju w najbliższych latach. Od 2014 roku liczba naszych klientów wzrosła z tysiąca do ponad osiemnastu tysięcy przedsiębiorców, firm i organizacji, a w samym 2020 roku przychody spółki przekroczyły 13 mln złotych - mówi Wojciech Korona, członek Zarządu UTI.PL. - Przewidujemy, że trend wzrostowy utrzyma się też w nadchodzących latach. Działamy w przyszłościowej branży usług internetowych, inwestujemy w innowacyjne technologie, a na rynkach zagranicznych czeka na nas nawet 20 mln nowych klientów. Dlatego chcemy dać naszym inwestorom szansę rozwijania się i zarabiania razem z nami.
Plany rozwoju UTI.PL na najbliższe lata zakładają także zwiększenie liczby klientów do ponad 70 tysięcy i wzrost średnich przychodów z jednego klienta abonamentowego do 600 złotych rocznie. Jak wskazuje Zarząd firmy, konsekwentny przyrost liczby stałych klientów UTI.PL zapewni osobom nabywającym akcje wysokie bezpieczeństwo inwestycji, a planowana ekspansja na rynki zagraniczne może zdecydowanie przyspieszyć jej zwrot i zwiększyć rentowność w perspektywie najbliższych lat.
Osoby zainteresowane zakupem akcji mogą skorzystać z przygotowanych przez emitenta pakietów inwestycyjnych. W ramach poszczególnych pakietów kupującym przysługuje określona liczba (między 180, a 5760 akcji spółki) oraz voucher podarunkowy do wykorzystania na usługi UTI.PL. Akcje można kupić od 12 lutego poprzez stronę: emisja.uti.pl.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
TomTom i Alteryx zacieśniają partnerstwo dzięki nowej ofercie Location Intelligence
2023.05.25IT – idealna branża dla mam?
2023.05.25GRUPA LENOVO: WYNIKI FINANSOWE ZA CAŁY ROK 2022/23
2023.05.25Branżowy Barometr EFL na II kwartał 2023 Już 3 na 4 firmy handlowe odczuwają negatywny wpływ inflacji na biznes
2023.05.25Develia rozpoczęła sprzedaż VI etapu osiedla Ceglana Park
2023.05.24Czy samochody na wodór zastąpią samochody elektryczne?
2023.05.24SAS otwiera laboratorium odpowiedzialnej AI i rozbudowuje zespół ds. etyki danych
2023.05.24Boom na mieszkania od deweloperów – a kredyty 2%
2023.05.24SAS zainwestuje miliard dolarów w rozwiązania branżowe napędzane sztuczną inteligencją Wieloletnia inwestycja będzie wspierać rozwój chmurowych narzędzi w wielu branżach
2023.05.24