

Spotline zmienia nazwę na SLV Poland
Polska firma Spotline Sp. z o.o. zmieniła nazwę na SLV Poland od 1 czerwca br. W ten sposób niemiecki producent oświetlenia kontynuuje swoją internacjonalizację, jednocześnie podnosząc postrzeganie marki SLV w Polsce na nowy poziom. W ramach strategii cyfryzacji SLV uruchomił również nową stronę internetową w języku polskim, która jest dostępna pod adresem www.slv.com.
SLV przejął Spotline na początku marca w ramach ekspansji w tej części Europy. Firma z Ożarowa Mazowieckiego była wcześniej partnerem SLV przez ponad 20 lat. Przejęcie umożliwiło SLV, który jest międzynarodowym specjalistą na rynku oświetlenia, bardziej bezpośrednią współpracę z polskimi klientami.
SLV jest wiodącą firmą w zakresie produktów oświetleniowych do mieszkań i obiektów handlowych, zarówno do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1979 roku, a główna siedziba firmy mieści się w Niemczech. SLV od lat należy do najszybciej rozwijających się i odnoszących największe sukcesy dostawców produktów i rozwiązań oświetleniowych w Europie. Firma jest częścią SLV Lighting Group, składającej się z 6 marek, które prowadzą spółki zależne i stowarzyszone w Niemczech, Francji, Włoszech, Belgii, Holandii, Szwajcarii, Czechach, Słowenii, Norwegii, Portugalii, Danii, Chinach, Wielkiej Brytanii i Rosji.
Dodatkowe informacje na temat firmy SLV Poland są dostępne pod adresem: https://www.slv.com/pl_pl/.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





