

Sprzedaż gier osiąga pułap 9,7 miliona egzemplarzy. Liczba subksrypcji PS Plus wzrasta o ponad 90%
Sony Computer Entertainment Inc. ogłosiło, że sprzedaż systemu rozrywki PlayStation®4 (PS4™) przekroczyła 4,2 miliona egzemplarzy do 28 grudnia 2013 roku, co wskazuje na niesamowitą popularność platformy PS4. Sprzedaż systemu PS4 wciąż rośnie. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że gracze z całego świata doceniają doświadczenia oferowane przez system PS4 oraz funkcje społecznościowe i rozrywkowe − komentuje Andrew House, prezes i dyrektor grupy Sony Computer Entertainment Inc. − Po niesamowitej premierze staramy się zapewnić jeszcze więcej ciekawych treści i badamy granice możliwości systemu PS4, dodając nowe elementy i usługi, takie jak PlayStation Now w 2014 roku.
Sprzedaż gier na PS4 rosła przez cały okres świąteczny, osiągając liczbę 9,7 miliona egzemplarzy w sklepach na całym świecie i pobrań cyfrowych w PlayStation®Store. Do bestsellerów należały Call of Duty®: Ghost wydane przez Activision, Assassin’s Creed®IV Black Flag™ − Ubisoft, Battlefield 4™ oraz FIFA 14 − Electronic Arts Inc. i Killzone™ Shadow Fall − Sony Computer Entertainment Worldwide Studios (SCE WWS).
Wielu właścicieli PS4 szybko wykorzystało zalety członkostwa w PlayStation®Plus (PS Plus). Liczba subskrypcji na świecie wzrosła o ponad 90% od momentu premieryPS4. Członkowie PS Plus uzyskują dostęp do kolekcji gier od zaraz™ i mogą korzystać z pełnych wersji popularnych gier bez ograniczeń czasowych i dodatkowych opłat. Do aktualnie dostępnych tytułów należą Resogun™ wydane przez Sony Computer Entertainment Worldwide Studio (SCE WWS) oraz Contrast wypuszczone na rynek przez Compulsion Games. W 2014 roku należy się spodziewać kolejnych ekscytujących tytułów.
Gracze na PS4 dzielą się przeżytymi chwilami dzięki niesamowitym funkcjom społecznościowym. Do dziś z systemów PS4 udostępniono ponad 1,7 miliona transmisji na platformach takich jak Twitch i Ustream, co daje łącznie sumę 55 milionów minut. Według danych Twitch, 20% ich użytkowników to posiadacze PS4. Ustream stwierdza, że średni użytkownik przesyła dziennie 40 minut streamu*8. Wszystkie te transmisje oglądało łącznie 22 miliony widzów.
źródło: sony/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Kto obsłuży rosnącą powierzchnię magazynowo – przemysłową w Polsce?
2025.04.03Nowy szef sprzedaży Beyerdynamic w regionie CEE & CIS
2025.04.03Startuje dziesiąta edycja konkursu WIZJERY’25 – święto ekspertów branży nieruchomości
2025.04.02Sztuka cyfrowa w nowym wymiarze – wystartowała wystawa Victorii Fard w CH Promenada
2025.04.02Exide Technologies otrzymał Złoty Medal EcoVadis za wzorowy standard zrównoważonego rozwoju
2025.04.02Igepa Polska wprowadzi się do MLP Łódź
2025.04.02Sześć najważniejszych zalet pracy konsultanta SAP
2025.04.01Nagrody Olivia Prize 2024 trafiły do zwycięzców
2025.03.28Obiekty typu mix-use coraz częściej wybierane przez inwestorów
2025.03.28