

Sprzedaż WorkCentre 3325 i WorkCentre 6605 wzrasta
Firma Xerox odnotowuje wzrost sprzedaży konkretnych produktów z segmentu urządzeń biurowych A4. W wyniku akcji promocyjnej „4 lata gwarancji” firma zaobserwowała wzrost sprzedaży WorkCentre 3325 i WorkCentre 6605 w stosunku do roku 2014.
Dwa lata – tyle wynosi zwyczajowy i wymagany przez zapisy czas trwania gwarancji prawnej na sprzęty, udzielany przez znaczną liczbę producentów lub sprzedawców z większości krajów UE. Z badań przeprowadzonych przez European Consumer Centre Belgium wynika jednak, że gwarancja handlowa opłaca się kupującym tylko wtedy, gdy okres jej trwania wynosi więcej niż 24 miesiące. Potrzebę rynku dostrzegła firma Xerox, która w 2015 roku zaproponowała swoim klientom akcję promocyjną wydłużającą gwarancję do czterech lat.
Promocja Xerox „4 lata gwarancji” na wybrane urządzenia formatu A4 zapewniła firmie wzrost sprzedaży o 46% w przypadku urządzenia WorkCentre 3325 i 26% w przypadku WorkCentre 6605. To wyniki znacznie lepsze niż te uzyskanie w całym 2014 roku.
Oferta Xerox jest aktualna jeszcze do końca roku. Aby skorzystać z promocji należy zakupić jedno z wyselekcjonowanych urządzeń formatu A4 do 31 grudnia 2015r. Następnie, w ciągu 30 dni od daty zakupu urządzenia objętego promocją, zarejestrować je na stronie www.xerox.com i przesłać kopię zakupu na adres 4lata@xerox.com. Ostatnim krokiem jest dokonanie przeglądu gwarancyjnego po upływie 24 miesięcy od daty zakupu (+/- dwa tygodnie) u jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych Xerox w promocyjnej cenie 1 zł.
źródło: xerox/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





