

Startuje jesienna kampania EFL pod hasłem „Każdy leasing powinien być tak elastyczny”
W jesiennej kampanii EFL oferuje przedsiębiorcom elastyczne rozwiązania z pewnym partnerem – na niepewny czas. „Każdy leasing powinien być tak elastyczny” obejmuje dwie oferty promocyjne – Łatwy start i UżywaneOK. Kampania rusza 1 października br.
Łatwy start to oferta, która uwzględnia indywidualnie ustalony harmonogram spłat, w którym 3 pierwsze raty zostaną obniżone o 50% w porównaniu do wysokości rat wynikających z harmonogramu równomiernego. Pozostała kwota finansowania rozłożona jest według harmonogramu równomiernego. Z oferty mogą skorzystać zarówno obecni jak i nowi klienci EFL zainteresowani nabyciem nowych i używanych aut osobowych i dostawczych oraz maszyn i urządzeń.
Przedsiębiorcy zainteresowani nabyciem używanego sprzętu (samochody osobowe i dostawcze, maszyny i urządzenia) mogą skorzystać z oferty UżywaneOK. W ramach promocji EFL oferuje bezpłatną wycenę zewnętrzną sprzętu. Oferta podobnie jak Łatwy start skierowana jest do obecnych i nowych klientów EFL. Promocje się nie łączą.
„ Dzięki naszym Klientom i Partnerom, z sukcesem działamy na rynku od 29 lat. Finansowaliśmy ich inwestycje w czasie koniunktury i wraz z nimi budowaliśmy nasz biznes. Rok 2020 postawił przed nami, naszymi klientami, ale i całą gospodarką, wyzwania, których jeszcze rok temu nikt się nie spodziewał. Największym, i jednocześnie naszym głównym celem, było wsparcie klientów i pomoc w przetrwaniu najtrudniejszego okresu – lockdownu. Klienci otrzymali wsparcie w postaci wakacji leasingowych czy Leasingu Swobodnego. W jesiennej kampanii postanowiliśmy dodatkowo wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy planują inwestycje. Podpowiadamy im, jak bezpiecznie sfinansować nowy i używany sprzęt oraz dajemy możliwość elastycznego finasowania. Chcemy nadal być dla naszych Klientów partnerem w biznesie, w szczególności w tym trudnym covidowym czasie” – powiedziała Ewa Kadziewicz, dyrektor departamentu marketingu w EFL.
Kampania EFL potrwa do 31 grudnia 2020 roku. Promocja kampanii zaplanowana jest w mediach społecznościowych, online, kanałach direct i offline.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
G City Targówek zamienia się w filmowe Bikini Dolne
2025.12.16Najem premium rośnie w siłę
2025.12.16Grudzień pełen atrakcji w G City Biała – świąteczna atmosfera, muzyczne perełki i pomoc dla potrzebujących zwierząt
2025.12.15Kicia Kocia w Centrum Handlowym Kasztanowa – dwa dni świątecznej zabawy dla najmłodszych
2025.12.15CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
2025.12.12Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
2025.12.12Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
2025.12.12SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
2025.12.12Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11





