

Sun&Fun Holidays debiutuje w Promenadzie – pierwszy punkt touroperatora w centrum handlowym
Sun&Fun Holidays, jeden z największych organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej w Polsce, otworzył swój pierwszy stacjonarny punkt w centrum handlowym. Salon zadebiutował w warszawskiej Promenadzie – jednym z większych centrów handlowych w kraju. To początek nowej strategii firmy, która zakłada otwarcie około 20 punktów w galeriach handlowych w ciągu najbliższych trzech lat.
Nowo otwarty salon Sun&Fun Holidays w Promenadzie wyróżnia się przestronnością. Lokal ma powierzchnię 45m², co pozwala na komfortową obsługę klientów oraz stworzenie przyjaznej przestrzeni do planowania wymarzonych wakacji. Co istotne, projekt wnętrza salonu w Promenadzie będzie powtarzany w kolejnych lokalizacjach Sun&Fun Holidays, czyniąc z niego wzorzec dla całej sieci.
– Decyzja o otwarciu pierwszego salonu w Promenadzie jest częścią naszej strategii zbliżenia się do klientów i zapewnienia im wygodnego dostępu do oferty wakacyjnej. Warszawa to kluczowy rynek dla naszej działalności, a obecność w Promenadzie – modowej wizytówce prawobrzeżnej części stolicy – umożliwia nam bezpośredni kontakt z klientami w jednym z najważniejszych punktów na mapie handlowej miasta – mówi Semir Hamouda, dyrektor generalny Sun&Fun Holidays.
Promenada, z powierzchnią 63 tys. mkw., plasuje się w pierwszej dwudziestce największych centrów handlowych w Polsce. Punkt Sun&Fun Holidays w tym miejscu pozwala warszawskim klientom zarezerwować wymarzone wakacje w ulubionych kierunkach Polaków, takich jak Egipt, Tunezja, Turcja, Grecja czy Dubaj. Biuro wyróżnia się ofertą all inclusive, autorskimi programami animacji oraz profesjonalną opieką polskojęzycznych rezydentów.
Z okazji otwarcia salonu, Sun&Fun Holidays przygotował dla klientów specjalną promocję. Do końca stycznia 2025 roku, przy rezerwacji letnich wakacji, klienci mogą skorzystać z rabatu 200 zł, ubezpieczenia MAX gratis oraz gwarancji niezmienności ceny za jedynie 1 zł za osobę.
Otwarcie salonu w Promenadzie to nowy etap w rozwoju firmy – Naszym celem jest stworzenie sieci punktów w centrach handlowych. W ten sposób chcemy wzmocnić rozpoznawalność marki i odpowiadać na potrzeby klientów oferując im kompleksową obsługę w dogodnych lokalizacjach – dodaje Semir Hamouda.
– Promenada to miejsce, które łączy zakupy, rozrywkę i inspiracje dla stylu życia, dlatego obecność jednego z czołowych touroperatorów w Polsce doskonale wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Dzięki szerokiej ofercie biur podróży, w tym teraz również Sun&Fun Holidays, odwiedzający Promenadę mają możliwość porównania i wyboru idealnych wakacji w jednym miejscu – mówi Tomasz Hofman, dyrektor CH Promenada i dodaje – Dla naszego centrum to także wartość dodana, ponieważ różnorodna oferta usług sprawia, że klienci spędzają u nas więcej czasu i chętniej korzystają z innych atrakcji, takich jak restauracje czy sklepy.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Optegra Polska przejmuje Wrocławskie EyeLaser Center – kolejny krok w umacnianiu wiodącej pozycji na rynku usług okulistycznych
2025.04.23Motocykle, quady i skutery w logistyce – rozwiązania CEVA Logistics
2025.04.23Stp.one przejmuje popularnego w Polsce dostawcę oprogramowania dla kancelarii prawnych Amberlo
2025.04.23TomTom dostarcza ulepszoną nawigację do rozwiązań samochodowych marki smart
2025.04.23Projekt „XYZ Place” osiągnął stan surowy otwarty
2025.04.23Sokołów edukuje na temat zero waste
2025.04.17Carefleet wysoko oceniony przez klientów
2025.04.16Jak będzie wyglądał rynek smart cleaning w 2025 roku?
2025.04.16Polska wzmacnia swoje kompetencje w zakresie obserwacji Ziemi. GMV z kluczową rolą w programie CAMILA
2025.04.16