

Sun&Fun Holidays debiutuje w Promenadzie – pierwszy punkt touroperatora w centrum handlowym
Sun&Fun Holidays, jeden z największych organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej w Polsce, otworzył swój pierwszy stacjonarny punkt w centrum handlowym. Salon zadebiutował w warszawskiej Promenadzie – jednym z większych centrów handlowych w kraju. To początek nowej strategii firmy, która zakłada otwarcie około 20 punktów w galeriach handlowych w ciągu najbliższych trzech lat.
Nowo otwarty salon Sun&Fun Holidays w Promenadzie wyróżnia się przestronnością. Lokal ma powierzchnię 45m², co pozwala na komfortową obsługę klientów oraz stworzenie przyjaznej przestrzeni do planowania wymarzonych wakacji. Co istotne, projekt wnętrza salonu w Promenadzie będzie powtarzany w kolejnych lokalizacjach Sun&Fun Holidays, czyniąc z niego wzorzec dla całej sieci.
– Decyzja o otwarciu pierwszego salonu w Promenadzie jest częścią naszej strategii zbliżenia się do klientów i zapewnienia im wygodnego dostępu do oferty wakacyjnej. Warszawa to kluczowy rynek dla naszej działalności, a obecność w Promenadzie – modowej wizytówce prawobrzeżnej części stolicy – umożliwia nam bezpośredni kontakt z klientami w jednym z najważniejszych punktów na mapie handlowej miasta – mówi Semir Hamouda, dyrektor generalny Sun&Fun Holidays.
Promenada, z powierzchnią 63 tys. mkw., plasuje się w pierwszej dwudziestce największych centrów handlowych w Polsce. Punkt Sun&Fun Holidays w tym miejscu pozwala warszawskim klientom zarezerwować wymarzone wakacje w ulubionych kierunkach Polaków, takich jak Egipt, Tunezja, Turcja, Grecja czy Dubaj. Biuro wyróżnia się ofertą all inclusive, autorskimi programami animacji oraz profesjonalną opieką polskojęzycznych rezydentów.
Z okazji otwarcia salonu, Sun&Fun Holidays przygotował dla klientów specjalną promocję. Do końca stycznia 2025 roku, przy rezerwacji letnich wakacji, klienci mogą skorzystać z rabatu 200 zł, ubezpieczenia MAX gratis oraz gwarancji niezmienności ceny za jedynie 1 zł za osobę.
Otwarcie salonu w Promenadzie to nowy etap w rozwoju firmy – Naszym celem jest stworzenie sieci punktów w centrach handlowych. W ten sposób chcemy wzmocnić rozpoznawalność marki i odpowiadać na potrzeby klientów oferując im kompleksową obsługę w dogodnych lokalizacjach – dodaje Semir Hamouda.
– Promenada to miejsce, które łączy zakupy, rozrywkę i inspiracje dla stylu życia, dlatego obecność jednego z czołowych touroperatorów w Polsce doskonale wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Dzięki szerokiej ofercie biur podróży, w tym teraz również Sun&Fun Holidays, odwiedzający Promenadę mają możliwość porównania i wyboru idealnych wakacji w jednym miejscu – mówi Tomasz Hofman, dyrektor CH Promenada i dodaje – Dla naszego centrum to także wartość dodana, ponieważ różnorodna oferta usług sprawia, że klienci spędzają u nas więcej czasu i chętniej korzystają z innych atrakcji, takich jak restauracje czy sklepy.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10Eksperci od wzroku bliżej pacjentów – nowa klinika Optegra już w Warszawie
2025.03.07Zdaniem 76 proc. polskich przedsiębiorczyń rotacja pracowników utrudnia rozwój firmy i zespołu
2025.03.06Synergia ciepła z centr danych – nowym źródłem grzewczym w Polsce
2025.03.06WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator II
2025.03.05Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
2025.03.05Nowy dyrektor sprzedaży w grupie Freedom
2025.03.04Fabryka Mebli AKORD wynajmuje 21,8 tys. m² w MLP Teresin
2025.03.04