fot. Eli Manning/ MVP 46. Super Bowl
Super Bowl = Super okno wystawowe
46. Super Bowl za nami. Tym razem w Indianapolis, na Lucas Oil Stadium triumfowalli zawodnicy New York Giants( po raz czwarty w historii), pokonując w finale ligi NFL New England Patriots 21 do 17. No, dobrze ale nie jesteśmy serwisem sportowym - tak więc wybaczcie, że nie opiszemy bardziej szczegółowo kolejnego finału Super Bowl, nie będziemy wspominać też o koncercie Madonny, który miał miejsce w przerwie 46. finału NFL.
Super Bowl to ogromna impreza w całych Stanach Zjednoczonych. Miliony widzów przed telewizorami (w zeszłym roku ponad 110 mln ) oraz zaintersowanie tymi rozgrywkami sprawia, że jest to znakomita okazja do promocji i reklam swoich produktów. Podczas finału nie może zabraknąć największych marek i koncernów, które chcą na dłużej zagościć w świadomości amerykańskich konsumentów. A ceny? Co tam ceny, nawet kwota rzędu 3.5 mln dolarów za 30 sekundowy spot reklamowy podczas finału Super Bowl nikogo nie odstraszyła - klient jest najważniejszy, reklama dźwignią handlu - stare, ale prawdziwe. Poniżej video reklamy Samsunga Galaxy Note z amerykańskiej TV emotowana podczas 46. finału NFL.
46. Super Bowl był również najczęściej cytowanym i poruszanym wątkiem sportowym na komunikatorze społecznościowym Twitter w historii - 12.333 twittów na sekundę.