

Sylwia Adamczyk objęła stanowisko Direct&Indirect Sales Director w Xerox Polska
Do zespołu Xerox Polska dołączyła Sylwia Adamczyk, która objęła stanowisko Direct & Indirect Sales Director. Sylwia będzie odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią – prowadząc dział dużych projektów oraz sprzedaż dedykowaną do kanału partnerskiego
Sylwia Adamczyk zdobywała niezbędne doświadczenie w sprzedaży przez ostatnie 20 lat:
- - ponad 9 lat na rynku poligraficznym w firmach: Canon Polska, Grafikus Systemy Graficzne, Follak
- - łącznie 9 lat na rynku drukarek biurowych w firmach: OKI Systems Polska, SHARP Electronic CEE.
Wiedza zdobyta przez lata na różnych stanowiskach sprzedażowych, podczas wspinaczki po szczeblach kariery będzie wykorzystywana w Xerox Polska w obszarze budowania strategii sprzedaży na wymienionych dwóch płaszczyznach.
Jak twierdzi Sylwia Adamczyk - Zarządzanie zespołem mam we krwi, a największą zaletą jest to, że potrafię silnie zmotywować zespół i wskazać mu niestandardowe rozwiązania umożliwiające osiągnięcie celu. Szacunek dla ludzi i umiejętność słuchania jaką posiadam traktuję jako podstawę dobrej komunikacji. Cieszę się niezmiernie, że jestem na pokładzie firmy, którą zawsze postrzegałam jako innowacyjną i nastawioną na klienta końcowego. Zadania przede mną postawione są arcy ciekawym i emocjonującym wyzwaniem, szczególnie w dobie transformacji organizacji. Przekonana jestem, że wspólnie z całym zespołem sprzedażowym Xerox Polska zdobędziemy pozycję lidera firm drukujących na rynku.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





