

Szacunkowe obroty TIM SA w I kw. 2018 r. wyższe o niemal 20%
Ze wstępnych szacunków wynika, że pod względem przychodów ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą marzec oraz I kwartał 2018 r. były drugimi najlepszymi w całej ponad 30-letniej historii TIM SA. Obroty w marcu wyniosły 64,88 mln zł (+11,6% r/r), zaś w okresie styczeń-marzec 2018 r. przekroczyły 176,72 mln zł (+19,9% r/r).
Szacowane przychody ze sprzedaży w kanale e-commerce wyniosły w marcu 2018 r. niemal 42,53 mln zł – o 3,9% więcej niż w analogicznym miesiącu 2017 r. Sprzedaż online w całym I kw. 2018 r. przyniosła ponad 123,88 mln zł, co oznacza wzrost o 16,6% w stosunku do pierwszych trzech miesięcy 2017 r.
- Lepszy od marca 2018 r. był tylko październik 2017 r., wyższą sprzedaż kwartalną osiągnęliśmy tylko w IV kwartale minionego roku. A przypomnę, że mówimy o miesiącach zimowych, a więc okresie, którego w czasach sprzed zmiany naszego modelu biznesowego w ogóle nie rozważalibyśmy w kategoriach bicia jakichkolwiek rekordów. Sezonowość naszych przychodów ze sprzedaży stała się przeszłością – zauważa Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA. – Rok rozpoczęliśmy od najlepszego w historii stycznia. To samo dotyczy lutego i marca. Boom na rynku inwestycji jest faktem. To wszystko daje nam nie tylko powody do optymizmu, ale i solidny zastrzyk energii do pracy oraz ciągłego ulepszania naszego modelu działania – dodaje Krzysztof Folta.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Skuteczna nauka do LDEK, LEK i PES z examed.pl
2025.05.06Coś ruszy się w budownictwie? 30% firm prognozuje większą sprzedaż, 27% będzie więcej inwestować
2025.05.06Mostostal startuje ze sprzedażą III etapu Rezydencji Zegrze
2025.05.06G City Europe wzmacnia dział rozwoju – Piotr Myszka obejmuje stanowisko Head of Development
2025.05.05Wymarzona premiera. Nowa marka Koots triumfuje w German Design Award 2025
2025.05.05Ekoinbud po raz trzeci z Pomorską Nagrodą Jakości
2025.04.30Nowa kampania OKNOPLAST – na co stawia marka w tej komunikacji
2025.04.30Barometr EFL wskazuje na stabilne nastroje MŚP. Ale to może nie potrwać już długo
2025.04.30Edyta Kuczys nowym dyrektorem sprzedaży w Grupie Opteamic
2025.04.29