T-Mobile liderem wśród telekomów - Top Marka 2014
T-Mobile Polska zajął pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu najczęściej i najlepiej opisywanych w mediach marek w Polsce. W 7. edycji badania Top Marka firma zdobyła pierwszą lokatę w kategorii Telekomunikacja. To potwierdzenie prowadzenia przez T-Mobile spójnej i konsekwentnej komunikacji korporacyjnej.
Top Marka to badanie organizowane wspólnie przez miesięcznik „Press” oraz firmę Press Service Monitoring Mediów i opisuje 50 najbardziej widocznych w mediach marek z 10 największych branż: Motoryzacji, Telewizji, Radia, Energetyki, Banków, Telekomunikacji, Ubezpieczeń, Sieci handlowych, Paliw i Artykułów spożywczych. Ranking ma na celu wyłonienie marek najbardziej popularnych w prasie oraz mediach internetowych. Tegoroczne badanie obejmuje prawie 1,5 mln publikacji prasowych internetowych, które ukazały się w okresie 1 lipca 2013 – 30 czerwca 2014 r. Dla ostatecznego wyniku równie ważna, co ilość publikacji, jest także ich jakość, bowiem analizowane są, m.in., wydźwięk danego artykułu oraz jego zasięg. T-Mobile Polska, na temat którego pojawiło się w analizowanym okresie 8536 artykułów prasowych (co oznacza 23,4 publikacji dziennie), ponownie zdobył pierwsze miejsce w kategorii Telekomunikacja. To prestiżowe – największe w Polsce badanie obecności marek w mediach doskonale odzwierciedla potencjał marki stając się także wyznacznikiem jego rynkowej aktywności i efektywności.
„Choć dzisiaj ja mam ogromną przyjemność odbierać nagrodę, to jest to wynikiem i efektem pracy mojego całego zespołu. Komunikacja dla telekomu to niełatwe wyzwanie szczególnie w tak intensywnym czasie i wymagającym otoczeniu, stąd jestem z tego wyróżnienia szczególnie dumna. Bycie po raz drugi z rzędu liderem w badaniu Top Marka jest wymarzonym podsumowaniem naszej codziennej, intensywnej pracy” – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.
W badanym okresie T-Mobile Polska był przywołany w ponad 50 tys. publikacji internetowych, co daje wynik wyższy niż łącznie pozostałych czterech marek – finalistów. Dotarcie dla tych materiałów kształtuje się na poziomie 50,8 mld odbiorców. Ekwiwalent reklamowy (AVE) dla wszystkich publikacji w których przywoływany był T-Mobile Polska wynosi – wg wyliczeń dostępnych w raporcie (dane cennikowe) – ponad 304 mln zł.
źródło: t-mobile/informacjebranzowe.pl