

Targi Made Expo. EKO-OKNA umacniają swoją pozycję na włoskim rynku
Międzynarodowe Targi Budowlane Made Expo to jedno z najważniejszych spotkań branżowych w Europie, a zarazem największe tego typu wydarzenie we Włoszech. Targi są organizowane co dwa lata, w tym roku Made Expo odbędzie się w dniach 8-11 marca. Organizatorzy zapowiadają, że weźmie w nich udział 1400 wystawców.
W wydarzeniu tej rangi nie mogło zabraknąć firmy EKO-OKNA. Choć targi poświęcone są całemu sektorowi budowlanemu, zawsze bardzo mocno reprezentowane są produkty z segmentu stolarki otworowej, toteż producent z Kornic od kilku lat angażuje się w to wydarzenie. Polska firma jest dobrze znana na włoskim rynku, czego dowodem jest m.in. tytuł „Centaur polskiego eksportu do Włoch”. Przyznana przez Ambasadora RP w Rzymie nagroda to wyraz uznania dynamiki sprzedaży produktów EKO-OKIEN w 2015 roku. Zaszczytny tytuł to także forma uhonorowania działalności producenta na polu międzynarodowym.
Jak podkreśla Łukasz Kucharczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży Bezpośredniej firmy EKO-OKNA, udział w Made Expo to dla producenta z Kornic okazja, aby ugruntować swoją pozycję na włoskim rynku. - Chcemy wzmocnić nasze kontakty z dotychczasowymi klientami i nawiązać nowe relacje biznesowe - zapowiada Ł. Kucharczyk.
Specjalnie z myślą o uczestnikach targów, firma EKO-OKNA przygotowała przestronny pawilon o powierzchni 100 metrów kwadratowych. Utrzymane w odcieniach szarości stoisko będzie miało otwarty charakter, wszyscy goście bez skrępowania będą mogli sprawdzić co przygotował dla nich polski wystawca. Nawiązywaniu nowych znajomości sprzyjać będą także m.in. obszerny bar kawowy, czy stoliki, przy których będzie można porozmawiać z przedstawicielami firmy. EKO-OKNA w Mediolanie będzie reprezentować ponad 20-osobowa grupa specjalistów.
W pawilonie wyeksponowana zostanie także wspomniana już prestiżowa nagroda przyznana producentowi w 2016 roku. Statuetka „Centaur polskiego eksportu do Włoch” z pewnością podniesie rangę pawilonu i jeszcze wzmocni wiarygodność firmy. Stoisko będzie usytuowane w alejce nr 31 (miejsce nr 28).
- Włoski rynek jest specyficzny: na naszym stoisku zaprezentujemy produkty odpowiadające potrzebom i wymaganiom tamtejszych odbiorców. Będziemy akcentować m.in. walory estetyczne naszych produktów, a także szeroki wybór dostępnych kolorów, form i rozwiązań. Pokażemy zarówno dobrze znane propozycje, jak i nowości. Zaakcentujemy nasze produkty z zakresu stolarki drzwiowej oraz bram garażowych - wylicza Dyrektor ds. Sprzedaży Bezpośredniej firmy EKO-OKNA. - Zainteresowaniem cieszą się wszystkie nasze produkty, ale - jak przekonaliśmy się choćby podczas tegorocznych targów BUDMA - coraz bardziej poszukiwane są produkty wyższej klasy. W Mediolanie takich propozycji także nie będzie brakowało - podsumowuje Ł. Kucharczyk.
źródło: eko-okna/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





