Targi ReDI. Efektywnie i merytorycznie
Właśnie zakończyła się kolejna edycja Targów ReDI CEE Trade Fair for Retail Investment. Organizatorem piątego już spotkania decydentów polskiego i europejskiego sektora nieruchomości komercyjnych była Polska Rada Centrów Handlowych – największa organizacja w Polsce skupiająca marki i sieci handlowe, właścicieli i zarządców nieruchomości oraz firmy związane z branżą centrów handlowych.
W dniach 6-7 czerwca br. w Centrum Praskim Koneser odbyło się jedno z najciekawszych wydarzeń branżowych dla zarządców i właścicieli centrów handlowych oraz najemców i sieci handlowych działających w regionie CEE. Targi ReDI, które Polska Rada Centrów Handlowych zorganizowała już po raz piąty, łączą działania edukacyjne i sprzedażowe, by skutecznie wspierać podmioty działające w branży. W tym roku udział w targach wzięło ponad 400 przedstawicieli sieci handlowych. - Targi ReDI na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń dla centrów i sieci handlowych. ReDI to nie tylko prestiż, ale i miejsce wymiany wiedzy, gdzie podsumowujemy i mówimy o tym, co dzieje się w branży, śledzimy i prezentujemy trendy, a także tworzymy przestrzeń do spotkań merytoryczno-biznesowych. Podczas ReDI również inspirujemy – na uczestników czekały pokazy innowacji przeznaczonych dla handlu i obiektów komercyjnych oraz interesujące prezentacje. To wszystko sprawia, że nasze wydarzenie postrzegane jest jako niezwykle wartościowe i przynoszące realne efekty, np. w postaci nowych umów czy nawiązanych relacji – zapewnia Radosław Knap, Dyrektor Generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji Targów ReDI była efektywność, zarówno biznesu jak i spotkań, której sprzyjała wiedza merytoryczna przekazywana podczas wydarzeń towarzyszących czy rozmów biznesowych. W celu zwiększenia efektywności targów, poszczególne zagadnienia poruszane podczas ReDI 2018 zostały podzielone na strefy: ReDI City Investment Zone (Strefa Miast), ReDI Prop Tech (strefa nowych technologii i start-upów), ReDI to Talk (konferencja z udziałem uznanych ekspertów), ReDI Center Management Summit (Kongres Dyrektorów Centrów Handlowych), ReDI F&B Zone (Strefa Cateringu i Restauracji dla biznesu).
Nowością ReDI 2018 był kongres dyrektorów centrów handlowych. Podczas ReDI Center Management Summit – czyli pierwszej w Polsce konferencji dla osób zarządzających obiektami komercyjnymi – uczestnicy mogli między innymi wymienić się doświadczeniami i podyskutować o zmieniającej się roli dyrektora obiektu handlowego, poznać oferty nowych technologii i usług dedykowanych centrom, dowiedzieć się, jak ważna jest rola informacji rynkowej i indeksów branżowych w zarządzaniu obiektem, czy zaznajomić z najnowszymi trendami w zarządzaniu bezpieczeństwem i narzędziami ułatwiającymi pracę dyrektora. - Zarządzający obiektami handlowymi codziennie podejmują strategiczne z punktu widzenia firmy decyzje. Pokazaliśmy raporty i prezentacje, które w rozsądny sposób wymiarują dane kluczowe dla funkcjonowania przedsiębiorstwa, np. opracowany przez Polską Radę Centrów Handlowych Indeks Odwiedzalności i Obrotów – mówi Dyrektor Generalny PRCH.
Ważnym punktem ReDI 2018 była prezentacja wyników raportu dotyczącego wpływu branży handlowej na polską gospodarkę w ciągu ostatnich 15 lat. - Okres ten pokrywa się z 15-leciem działalności Polskiej Rady Centrów Handlowych, które obchodzimy właśnie w tym roku. Chcieliśmy zwrócić uwagę, jak bardzo sektor rozwinął się od tamtego czasu i jak ogromne znaczenie ma dla rozwoju naszego kraju – podkreśla Radosław Knap.
źródło: informacjebranzowe.pl