

Targi RetailShow 2015 już za dwa miesiące
Trwają intensywne przygotowania do VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2015. Podczas tego największego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej wystawcy zaprezentują produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych. Z kolei eksperckie Jury wyłoni najlepsze rozwiązania w dwóch konkursach „Best Shop Concept 2015” oraz „Innowacje Handlu 2015”. Targi RetailShow 2015 odbędą się 18 i 19 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.
Co roku wśród odwiedzających Targi RetailShow licznie reprezentowani są przedstawiciele sieci spożywczych, odzieżowych, RTV/AGD, budowlanych i wyposażenia wnętrz, drogeryjnych, a także saloników prasowych czy sklepów przy stacjach paliw. Obecni są także zarządzający centrami handlowymi, najemcy, osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie dla sklepów oraz dystrybutorzy.
- Kompleksowa oferta dla sklepów na Targach RetailShow
Goście targów w jednym miejscu znajdą pełną ofertę produktów i usług niezbędnych w każdej placówce handlowej. Wystawcy pokażą meble - od regałów sklepowych, mebli chłodniczych i magazynowych po meble dla butików, a także oświetlenie odpowiednie do konkretnego rodzaju sklepu i oferowanego asortymentu. Prezentowane będą najnowsze kasy, wagi, oprogramowanie dla handlu, czytniki i drukarki kodów kreskowych, drukarki fiskalne oraz systemy zabezpieczeń, kontroli dostępu i obsługi płatności. Będzie można zapoznać się z wyposażeniem sklepów obejmującym wózki sklepowe i magazynowe, boksy kasowe, systemy prowadzenia klienta, klimatyzację i wentylację, systemy POS i display oraz identyfikację wizualną. Obecni będą także dostawcy systemów informatycznych w obszarach zakupów, sprzedaży, marketingu, logistyki czy księgowości oraz rozwiązań sprzedażowych i marketingowych w kanałach e-commerce & mobile. Nie zabraknie oferty systemów komunikacji bezprzewodowej i mobilnej, lojalnościowych, geolokacyjnych, liczenia klientów czy digital signage, aroma- i audiomarketingu.
- Konkursy branżowe - najlepsze koncepty sklepowe oraz produkty
Targom RetailShow towarzyszą dwa konkursy: „Best Shop Concept 2015” oraz „Innowacje Handlu 2015”. Obie propozycje to okazja do wyróżnienia się na tle konkurencji i podkreślenia jakości i innowacyjności oferowanych rozwiązań. Laureaci będą mogli posługiwać się tytułami oraz logotypami konkursów w prowadzonych działaniach marketingowych.
Ideą konkursu „Best Shop Concept 2015” jest nagrodzenie najciekawszych konceptów sklepowych w różnych formatach, tj. sklepu odzieżowego, specjalistycznego, hipermarketu, supermarketu, dyskontu, sklepu typu convenience oraz sklepu po remodelingu. Szansę mają te sklepy, które odznaczają się pod względem estetycznym i użytkowym, stanowią spójny i unikalny koncept. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest działalność na terenie Polski oraz otwarcie w 2015 roku.
Z kolei konkurs „Innowacje Handlu 2015” wyłoni najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej prezentowane podczas Targów RetailShow. Oceniane będą one w 12 kategoriach: systemy i technologie IT; projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych; oświetlenie, kasy fiskalne i wagi; drukarki, skanery, kolektory, POS; rozwiązania płatnicze; programy lojalnościowe; e-commerce & mobile; ochrona i systemy zabezpieczeń; systemy marketingowe, POS i digital signage; systemy franczyzowe dla handlu oraz logistyka i magazyn. Dodatkowo nagrodzone produkty będą zaprezentowane w Retail Innovations Theatre.
źródło: ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





