![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Termo Organika na Festiwalu Nauki w Krakowie](/uploads/nowosci/zdjecie/d/2950255d4e83e3b894f6ad3893baec5f1a74639c.jpeg)
Termo Organika na Festiwalu Nauki w Krakowie
Kropki w sztuce, biznesie i nauce stały się jednym z tematów krakowskiego Festiwalu Nauki. Grają główne role w wykładach, warsztatach plastycznych oraz wystawie obrazów Marka Łątkowskiego pt. „Kropka”. Mecenasem wydarzeń jest Termo Organika, znana ze swojego oryginalnego styropianu w czarne kropki.
Występowanie kropek w różnych przestrzeniach rzeczywistości to istotny fakt, na który zwrócił uwagę artysta i animator kultury Marek Łątkowski. Podczas festiwalu nauki w swoich wykładach przedstawia istnienie kropek w sztuce (od prehistorii po współczesność), nauce (fizyka, matematyka, biologia, astronomia, typografia) oraz biznesie (np. przemysł). W miniony weekend artysta ze swoimi studentami w specjalnym namiocie na Rynku Głównym prowadził ogólnodostępne warsztaty plastyczne. Głównym rzeźbiarskim tworzywem był styropian w kropki Termo Organiki. W holu Akademii Ignatianum przy ul. Kopernika 26 w Krakowie trwa wystawa obrazów artysty, których głównym motywem są oryginalne kropki.
- W swoich pracach używam kropek, które tworzą pełne energii i napięć formy i struktury o zróżnicowanej dynamice – mówi Marek Łątkowski, autor wystawy „Kropka” - Kropki mają także inspirującą moc przyciągania uwagi i zachwytu nad prostą, ale bogatą formą i wymowną rolą, jaką odgrywają w świecie sztuki, nauki, biznesu i kultury.
Termo Organika nieprzypadkowo została mecenasem kropkowanych wydarzeń. Największy polski producent styropianu w 2004 roku wprowadził na rynek styropian w ciemne kropki. Unikatowe kropki szybko stały się znakiem rozpoznawczym marki, gwarantem wysokiej jakości, który wyróżnia produkty Termo Organiki spośród innych płyt styropianowych.
Cieszymy się, że możemy być mecenasem tego wyjątkowego artystycznego przedsięwzięcia, które łączy sztukę, biznes i naukę. Kropkowany projekt Pana Marka Łątkowskiego w oczywisty sposób łączy się z naszym sztandarowym produktem oraz z naszym podejściem do promocji sztuki oraz młodych twórców - mówi Krzysztof Krzemień z Termo Organiki - Od lat kreujemy lub angażujemy się w ciekawe wydarzenia artystyczno-kulturalne. Byliśmy organizatorami ogólnopolskich konkursów m.in. „Sztuka w kropki”, „Gaudi Projekt” czy „Wałęsa-największy polski styropianowiec”. Organizowaliśmy plenery rzeźby oraz wspieraliśmy działalność młodych twórców.
źródło: termoorganika/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)