

Termo Organika umacnia pozycję lidera jakości
Firma po raz trzeci zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Producenci styropianu” w ogólnopolskim programie Konsumencki Lider Jakości 2014, zajęła też pierwsze miejsce otrzymując złotą statuetkę Budowlanej Marki Roku 2014. Jako jedyna firma z branży, Termo Organika posiada na wszystkie swoje wyroby prestiżowe Rekomendacje Techniczne Instytutu Techniki Budowlanej. W tym roku spółka zyskała także uznanie międzynarodowe: jako jedyna firma z Polski należy do European Manufacturers of Expanded Polystyrene (EUMEPS) wpływowej organizacji zrzeszającej najważniejsze stowarzyszenia i producentów styropianu z niemal wszystkich krajów Unii Europejskiej.
Swoją wysoką pozycję Termo Organika buduje systematycznie od wielu lat. Firma dostarcza na rynek zarówno najwyższej jakości, stale unowocześniane styropiany, jak i kompletny system ociepleń zapewniający niezbędne materiały potrzebne do wykonania pełnej izolacji budynku. Zespół naukowców intensywnie pracuje nad technologiami poprawiającymi jakość styropianów, tynków, farb i klejów, wprowadza modyfikacje, zmienia technologię i sposoby produkcji, poszukując najbardziej wartościowych rozwiązań. Jakość produktów Termo Organiki jest efektem wyśrubowanych standardów technologicznych oraz surowych procedur kontrolnych. We wszystkich fabrykach firmy funkcjonują laboratoria, w których badane są wszystkie partie materiałów na każdym etapie produkcji.
Złote Godło - Konsumencki Lider Jakości
Za nami już 3 edycje tego programu (2012, 2013, 2014). We wszystkich na pierwszym miejscu w kategorii styropian plasuje się Termo Organika z prawem do posługiwania się Złotym Godłem Lidera Jakości.
źródło: to/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?
2025.06.20Świat Nintendo w CH Biała – dwa dni pełne gier, emocji i kolorów!
2025.06.18E-hulajnogi Lime rozpoczynają sezon nad polskim morzem
2025.06.18Przemysł bez przestojów: jak cyfrowe bliźniaki i rugged IT wspierają fabryki przyszłości
2025.06.18Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa
2025.06.18Nowa dzielnica w Warszawie? Zobacz gdzie powstaje!
2025.06.17Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16