

Bezpłatne porady designera z Tikkurila i Beckers
Tikkurila i Beckers organizują cykl bezpłatnych porad designera
Znane marki farbiarskie – Tikkurila i Beckers – organizują w polskich miastach serię bezpłatnych spotkań z projektantami wnętrz. Do końca września br. w każdy piątek i sobotę profesjonaliści będą doradzać osobom planującym remont, na co zwrócić uwagę dobierając farbę do domu, a także podpowiedzą, jakie odcienie sprawdzą się najlepiej w poszczególnych pomieszczeniach. Spotkania będą odbywać się w wybranych sklepach Leroy Merlin w całej Polsce.
- Wybór odcienia do domowych wnętrz to wbrew pozorom niełatwe zadanie. Na odbiór koloru wpływa przecież szereg czynników, w tym najważniejszy z nich, czyli światło. W rezultacie w zależności od pory dnia, rodzaju oświetlenia, ale też rodzaju farby, odcień na ścianach może prezentować się zupełnie inaczej. Aby efekty malowania spełniły nasze oczekiwania, warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów, którzy bazując na swojej wiedzy i praktycznym doświadczeniu podpowiedzą, na co zwrócić uwagę wybierając farbę, a także pomogą dobrać kolor, który w pełni wykorzysta potencjał wnętrza – komentuje Aneta Stopa, kierownik marki Beckers.
Podczas organizowanych porad osoby planujące remont będą mogły spotkać się z wykwalifikowanymi projektantami i bezpłatnie skorzystać z fachowego wsparcia dot. malowania ścian. Designerzy podpowiedzą, które spośród farb Tikkurila i Beckers najlepiej sprawdzą się w przeznaczonych do malowania pomieszczeniach i wskażą, jakie kolory wykorzystać, by uzyskać piękny i długotrwały efekt. Aby porada była jeszcze bardziej efektywna, warto przynieść ze sobą zdjęcia wnętrz, które mają być poddane metamorfozie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Logistyka gotowa na sezonowy wzrost sprzedaży - CEVA Logistics o wyzwaniach i sprawdzonych strategiach
2025.09.19Polski rynek pracy potrzebuje planu rozwoju. Demografia i migracje zmieniają zasady gry
2025.09.19Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
2025.09.18Nowe badanie: postawienie tylko na boty w contact center to kosztowny błąd
2025.09.18Śnieżka publikuje wyniki za I półrocze 2025 roku
2025.09.18Partners Group i Peakside ukończyły City Point Okęcie dla Welcome Airport Services
2025.09.17Schneider Electric i Maluka wspólnie tworzą przyszłość inteligentnego pakowania – nowoczesna automatyzacja w służbie elastyczności i efektywności
2025.09.17MLP Group wzmacnia zespół leasingu
2025.09.17Barometr AI: dwa razy więcej firm prognozuje wzrost sprzedaży dzięki wdrożeniu AI, a 16 proc. planuje nowe miejsca pracy
2025.09.17