

TIKKURILA laureatem IX edycji PremiumBrand
Marka TIKKURILA zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu pilotażowym PremiumBrand 2014. Badanie to jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.
Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Jej znaczenie rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe, a który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.
Cieszymy się bardzo z przyznanej marce Tikkurila nagrody. PremiumBrand jest potwierdzeniem uznania, jakim cieszą się nasze produkty na rynku. Klienci doceniają ich najwyższą jakość, bezpieczeństwo dla zdrowia i środowiska oraz komfort użytkowania - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager Tikkurila. - Po nagrodzie Budowlana Marka Roku, którą niedawno odebraliśmy, jest to kolejne wyróżnienie przyznane w oparciu o badanie środowiska, w którym marka funkcjonuje – dodaje.
Badanie reputacji marek, na zlecenie MMT Management przeprowadził na czterech wymiarach („referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne”, „marka jako pracodawca”) Dom Badawczy MAISON. Realizacja badania metodą CATI na ogólnopolskiej grupie reprezentatywnej osób w wieku 15+, N=500 odbyła się na przełomie maja i czerwca 2014. Uroczysta gala wręczenia nagród miała miejsce w dniu 25 czerwca w warszawskim hotelu Polonia Palace.
Oferta Tikkurila obejmuje szeroki wachlarz produktów do dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni. Markę cechuje dbałość o najwyższą jakość i doskonałe parametry użytkowe wyrobów, jak również ekologiczne i bezpieczne dla zdrowia receptury. Dostępna paleta ponad 13 tysięcy kolorów daje niemal nieograniczone możliwości kolorystycznej aranżacji wnętrz.
źródło: tikkurila/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16