

TIKKURILA laureatem IX edycji PremiumBrand
Marka TIKKURILA zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu pilotażowym PremiumBrand 2014. Badanie to jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.
Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Jej znaczenie rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe, a który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.
Cieszymy się bardzo z przyznanej marce Tikkurila nagrody. PremiumBrand jest potwierdzeniem uznania, jakim cieszą się nasze produkty na rynku. Klienci doceniają ich najwyższą jakość, bezpieczeństwo dla zdrowia i środowiska oraz komfort użytkowania - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager Tikkurila. - Po nagrodzie Budowlana Marka Roku, którą niedawno odebraliśmy, jest to kolejne wyróżnienie przyznane w oparciu o badanie środowiska, w którym marka funkcjonuje – dodaje.
Badanie reputacji marek, na zlecenie MMT Management przeprowadził na czterech wymiarach („referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne”, „marka jako pracodawca”) Dom Badawczy MAISON. Realizacja badania metodą CATI na ogólnopolskiej grupie reprezentatywnej osób w wieku 15+, N=500 odbyła się na przełomie maja i czerwca 2014. Uroczysta gala wręczenia nagród miała miejsce w dniu 25 czerwca w warszawskim hotelu Polonia Palace.
Oferta Tikkurila obejmuje szeroki wachlarz produktów do dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni. Markę cechuje dbałość o najwyższą jakość i doskonałe parametry użytkowe wyrobów, jak również ekologiczne i bezpieczne dla zdrowia receptury. Dostępna paleta ponad 13 tysięcy kolorów daje niemal nieograniczone możliwości kolorystycznej aranżacji wnętrz.
źródło: tikkurila/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03





