

TIM (GPW) z rekordowymi obrotami w marcu
Ze wstępnych szacunków wynika, że w marcu 2021 r. po raz pierwszy w historii TIM SA miesięczne przychody ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów przekroczyły 100 mln zł, osiągając 106,5 mln zł. To aż o 35,5% więcej niż w marcu 2020 r. Pierwsze trzy miesiące 2021 r. są już kolejnym kwartałem, w którym szacowane obroty przekroczyły 250 mln zł (262,1 zł, tj. +21,5% rdr.).
Rekordową dynamikę rok do roku (+36,8%) zanotował kanał e-commerce, który przyniósł w marcu 2021 r. 72,2 mln zł, zaś w całym I kwartale 2021 r. – 177,3 mln zł (+14,1% rdr.).
– Ostatni kwartał 2020 roku był rekordowy, po raz pierwszy bowiem nasze obroty przekroczyły ćwierć miliarda złotych, a doświadczenie poprzednich lat uczyło, że udany czwarty kwartał przekłada się na bardzo dobry pierwszy kwartał nowego roku. Ponad 262 miliony złotych przychodów w pierwszym kwartale 2021 roku potwierdzają tę prawidłowość, a rekordowe obroty w marcu pokazują, jak skalujemy biznes – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Nasza satysfakcja jest tym większa, że towarzyszy temu rekordowa dynamika marcowych przychodów ze sprzedaży online, a to wszystko łączy się z najwyższą w historii liczbą rejestracji nowych użytkowników platformy TIM.pl. W tym przypadku przekroczyliśmy inny, symboliczny próg: 2000 nowych potencjalnych klientów. Na siłę i potencjał naszych wzrostów składa się zatem zarówno atrakcyjna, coraz szersza oferta, jak i stale rosnące grono kupujących na TIM.pl. Za nami pierwszy kwartał 2021 roku, a więc dopiero się rozpędzamy – zapowiada Krzysztof Folta.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
DXC wzmacnia obecność w Polsce i powołuje Halinę Frańczak na stanowisko Market Leadera i Managing Directora
2025.10.02Zmiany w Zarządzie Sokołów S.A.
2025.10.01Mosznowładcy wracają do CH Biała! Zrób TO dla jaj i zadbaj o swoje zdrowie
2025.10.01Exide Technologies udoskonala gamę do pojazdów użytkowych, wprowadzając nową strukturę, intuicyjny system etykiet i łatwiejszy dobór odpowiedniego akumulatora
2025.10.01Ostrołęka wkracza na ścieżkę ekologicznej opieki nad dziećmi
2025.10.01Jak marka OKNOPLAST pozycjonuje polską markę we Włoszech?
2025.10.01Ostatni kwartał 2025 w branży budowlanej: trendy i przewidywania
2025.09.30Barometr EFL: polskie firmy kończą rok z najlepszym wynikiem od czterech lat. Niepokoją inwestycje
2025.09.30Weekend w CH Focus, czyli jesienne akcje dla klientów
2025.09.30