TomTom i Alteryx zacieśniają partnerstwo dzięki nowej ofercie Location Intelligence
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś rozszerzenie partnerstwa z Alteryx, firmą Analytics Cloud Platform. Umowa będzie wspierać nowe oferty analityczne oparte na chmurze Alteryx, takie jak Alteryx Location Intelligence, która miała swoją premierę na konferencji Alteryx Inspire.
Współpraca TomTom i Alteryx polega na integracji interfejsów API TomTom Maps z produktami Alteryx i pakietami analizy lokalizacji. Są to m.in. Alteryx Designer i nowo uruchomiona oferta Location Intelligence na platformie Alteryx Analytics Cloud. Usługa ta umożliwia wszystkim użytkownikom udział w procesie analitycznym i decyzyjnym, niezależnie od roli zawodowej, czy poziomu umiejętności. Location Intelligence ułatwia wyciąganie wniosków dotyczących lokalizacji dzięki prostemu w użyciu interfejsowi opartemu na mapach i nieskomplikowanym zadaniom analitycznym. Dzięki tej integracji TomTom dodaje rzeczywisty kontekst, aby wspierać szczegółową analizę konkurencji, wybór lokalizacji i wiele innych rodzajów analiz w narzędziach analitycznych Alteryx.
„Partnerstwa z liderami takimi jak Alteryx są doskonałymi przykładami, w jak szerokim zakresie dostarczamy zaawansowaną technologię lokalizacji. Jesteśmy dumni, że możemy wykorzystać naszą dziesięcioletnią współpracę, aby pomóc Alteryx rozwijać innowacje dzięki temu nowemu rozwiązaniu" - powiedział Ramachandra Kalaga, Vice President of Product Management, TomTom.
„Technologia lokalizacji jest jak sport zespołowy i cieszymy się, że możemy rozszerzyć ofertę Alteryx o nasze interfejsy API Map, aby umożliwić lepsze, mądrzejsze i szybsze podejmowanie decyzji". „TomTom jest niezawodnym, kreatywnym i chętnym do współpracy partnerem. Cieszymy się, że możemy pogłębić naszą relację dzięki uruchomieniu usługi Location Intelligence" - powiedział Jeffrey Van Rees, Geospatial Product Manager w Alteryx. „Dane mapowe TomTom będą nadal wspierać Alteryx, kiedy rozszerzamy naszą platformę połączoną z chmurą. Dostarczamy też informacje, których nasi klienci potrzebują, aby rozwiązywać problemy dzisiaj i przewidywać wymagania w przyszłości”.
Analiza przestrzenna dzięki Alteryx i TomTom
Alteryx wykorzystuje dane lokalizacyjne TomTom i interfejsy API Map, aby dodać informacje przestrzenne do swoich narzędzi analitycznych. Zintegrowane dane TomTom rozszerzają analizę, dodając ponad 50 warstw danych kartograficznych, takich jak drogi, szlaki wodne, parki i inne. Wzbogacając w ten sposób informacje przestrzenne, użytkownicy Alteryx mogą stosować bardziej zaawansowane techniki analityczne, takie jak geokodowanie i analiza czasu jazdy, aby podejmować lepsze decyzje.
Dla przykładu, sprzedawca detaliczny może wykorzystać te dodatkowe dane w celu określenia optymalnej lokalizacji dla nowego sklepu spożywczego. Korzystając z danych o istniejących lokalizacjach sklepów i transakcjach klientów, analitycy mogą mapować informacje, aby zobaczyć, jak dobrze istniejące sklepy są rozmieszczone względem siebie i klientów docelowych. Ta analiza przestrzenna może potencjalnie ujawnić lukę w zasięgu geograficznym sprzedawcy detalicznego lub zidentyfikować obszary o niedostatecznym zasięgu. Podobnie operator telekomunikacyjny może wykorzystać dane mapowe do określenia, które obszary są najlepiej przystosowane pod kątem optymalizacji sieci komórkowej. Udostępniając takie informacje przestrzenne, Alteryx pomaga klientom uzyskać dokładne i korzystne, lepsze zrozumienie lokalnych transakcji, rynków regionalnych i inwestycji sieciowych, aby skuteczniej podejmować kluczowe decyzje.
„Dzięki danym TomTom wzbogacającym narzędzia analityczne Alteryx, decydenci mogą odkrywać nowe możliwości i dokonywać pewnych wyborów, które przekładają się na lepsze wyniki biznesowe i większą przewagę konkurencyjną” - Kalaga dodaje.
źródło: informacjebranzowe.pl