

Transcom wprowadza w Polsce możliwość pracy zdalnej dla pracowników
Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, wprowadził możliwość pracy zdalnej dla pracowników ze swoich polskich oddziałów. Home office w ostatnich latach stał się już światowym trendem, a możliwość wykonywania swoich obowiązków zawodowych w dowolnym miejscu i czasie jest przez pracowników doceniana za dużą wygodę i elastyczność.
Firma Transcom rozpoczęła testowanie modelu home office w maju bieżącego roku. Globalna marka postanowiła powierzyć początkowo zdalnym pracownikom jeden projekt z branży modowej, który dotyczył obsługi klientów francuskojęzycznych. Po ponad pół roku testowania takiego modelu pracy Transcom zamierza rozwijać możliwość pracy zdalnej i wprowadzać home office także dla innych projektów.
„Mój zespół realizujący projekt modowy był pierwszą grupą pracowników Transcom, którzy otrzymali możliwość pracy zdalnej. Po kilku miesiącach testowania takiego modelu pracy możemy stwierdzić, że dobrze sprawdził się w naszej firmie. Pracownicy realizujący projekt mają bardzo dobre wyniki, są samodzielni i efektywni. Z naszej perspektywy plusem jest to, że możemy rekrutować osoby z całego kraju, a nie tylko z miast, w których posiadamy swoje oddziały. Pracownicy z kolei doceniają możliwość samorealizacji zgodnie z zasadą work-life balance” – komentuje Katarzyna Wojdyło, Menedżer Projektu Modowego w Transcom.
W oddziałach Transcom na całym świecie forma pracy zdalnej jest systematycznie wdrażana, np. w Stanach Zjednoczonych w ramach home office pracuje już 800 pracowników firmy. Od teraz będzie to możliwe także w polskim oddziale.
„Wprowadzenie pracy zdalnej w naszej firmie oceniam jako bardzo dobry ruch. Dzięki temu pracownicy zyskują więcej wygody i elastyczności, nie tracą czasu na dojazd do pracy, a swoje obowiązki mogą realizować z dowolnego miejsca. Osoby, które wykonują zadania zdalnie doceniają, że mają u nas taką możliwość, zauważamy ich zaangażowanie, świetne wyniki oraz lojalność. W przyszłości chcielibyśmy, aby coraz więcej pracowników miało możliwość pracy z domu. Uważamy takie rozwiązanie za skuteczny oraz ‘zdrowy’ model współpracy” – dodaje Jakub Kuśmierczyk, Transcom Team Leader.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08Jak ograniczyć rotację pracowników w magazynach?
2025.05.08Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce. Raport Q1 2025
2025.05.07Peakside i Partners Group pozyskały 15 mln EUR finansowania od mBanku
2025.05.07Do Wilgi zaprasza na budowę
2025.05.07