

Trendy w handlu nowoczesnym - konferencja Retail Congress 2014
Konferencja Retail Congress 2014 będzie najważniejszym wydarzeniem towarzyszącym V Międzynarodowym Targom Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow. Odbędzie się ona podczas pierwszego dnia targów, tj. 19 listopada br. i jest skierowana do zarządów sieci handlowych i właścicieli sklepów.
Pierwszego dnia Targów RetailShow, organizowanych przez ECP Polska, odbędzie się całodniowa konferencja Retail Congress 2014, podczas której specjaliści z Polski i zagranicy zaprezentują trendy w projektowaniu sklepów różnego formatu, opowiedzą o sposobach kreowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta oraz omówią nowy model sprzedaży wielokanałowej. Konferencja podzielona będzie na trzy sesje tematyczne: „Shop Concept”, „Shopping Experience” oraz „Omnichannel Retailing”.
- Sklep podąża za marką
Pierwsza sesja konferencji „Shop Concept” będzie poświęcona projektowaniu przestrzeni komercyjnej. Znani architekci i designerzy opowiedzą o kreacji miejsc, które podnoszą wartość marki, odzwierciedlają jej filozofię i pozwalają klientowi poczuć jej charakter. Zdaniem Darka Gocławskiego, architekta z pracowni A+D Retail Store Design, który poprowadzi jeden z wykładów, dobry projekt współgra ze strategią marki i planami rozwoju firmy, a także z działaniami marketingowymi i PR. Architekt podkreśla, że przy projektowaniu najważniejszy jest klient, jego potrzeby, zachowania, a także możliwości marki czy miejsca. – Sklep, poza towarem, ma oferować przeżycie, przyjemność i kontakt z marką – podsumowuje Darek Gocławski.
- Zrozumieć klienta
Prelekcje drugiego bloku tematycznego „Shopping Experience” będą dotyczyć obszarów, które kształtują odczucia klienta wobec marki. W koncepcji tej znaczenie mają m.in. takie elementy jak: atrakcyjna przestrzeń handlowa, łatwość dojazdu, czas oczekiwania w kolejce czy kontakt ze sprzedawcą. W trakcie sesji słuchacze dowiedzą się jak skutecznie kreować pozytywne doświadczenia klientów, aby byli wobec sklepu czy marki lojalni, a w konsekwencji sprzedaż plasowała się na oczekiwanym poziomie.
- Wielokanałowa sprzedaż
Trzecia sesja konferencji zatytułowana „Omnichannel Retailing” dotyczyć będzie wielokanałowej sprzedaży i marketingu. Ten coraz powszechniejszy model sprzedaży, w którym zaciera się granica pomiędzy zakupami offline i online, wymaga od sprzedawcy dużej elastyczności. Prelegenci omówią wybrane aspekty tego modelu oraz wiążące się z nim wyzwania. Po zakończeniu merytorycznych sesji przewidziany jest panel dyskusyjny.
- Informacje praktyczne
Retail Congress 2014 odbędzie się 19 listopada br. w godzinach 10:00 – 16:00 w sali konferencyjnej C1 na I piętrze w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Koszt uczestnictwa w Retail Congress 2014 wynosi 390 zł. Konferencja, której organizatorem jest firma ECP Polska, stanowi część programu wydarzeń towarzyszących V Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2014.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
GK SPECJAŁ powiększa centrum logistyczne w MLP Poznań do ponad 22 tys. mkw.
2025.07.22Matexi Polska rozwija współpracę z lokalnymi organizacjami
2025.07.22Angry Birds atakują CH Biała! Rodzinny weekend pełen emocji już 25 i 26 lipca
2025.07.21GH Development zapowiada nową inwestycję mieszkaniową ale!KEN na warszawskim Ursynowie
2025.07.21Armatis z nowym wizerunkiem i certyfikatem ISO 27001
2025.07.17Olivia Centre podsumowuje pierwsze półrocze 2025
2025.07.17Lena Lighting oświetla sieć sklepów Żabka w całej Polsce
2025.07.16Grupa T2S partnerem Urban Art Area
2025.07.16Scallier skomercjalizuje kilka nowych parków handlowych
2025.07.15