True Corporation wybiera system Comarch Loyalty Management
Comarch i True Corporation rozpoczęły współpracę w celu wdrożenia usług Comarch Loyalty Management i zastąpienia obecnie istniejącej aplikacji lojalnościowej: True You.
True to firma telekomunikacyjna, która kontroluje największego dostawcę telewizji kablowej w Tajlandii – TrueVisions, największego dostawcę usług internetowych w tym kraju – True Internet i drugiego co do wielkości tajskiego operatora telefonii komórkowej – TrueMove H z 25 milionami subskrybentów. Prowadzi również sieć kawiarni - True Coffee. Łączna wartość firmy wyceniana jest na 10 miliardów USD.
True Corporation wierzy w cyfrową przyszłość, dlatego zainwestowała w True Digital and Media Company. Są one odpowiedzialne za prowadzenie kluczowych inicjatyw cyfrowych i mobilnych, takich jak True Mobile Applications, True Digital Content Business i jedną z ich największych platform - True You Loyalty. Ta ostatnia jest jednym z najbardziej udanych programów lojalnościowych na rynku tajskim liczącym ponad 11 milionów użytkowników.
Aby efektywniej obsługiwać rosnącą liczbę klientów i danych, firma True zdecydowała się zastąpić obecną aplikację True You nowym, przyszłościowym i potencjalnie rozszerzalnym rozwiązaniem.
Projekt rozpoczął się w styczniu 2018 r., a jego wdrożenie będzie odbywać się fazami, pierwsza planowana na Q4 2018. Wybrane rozwiązanie można łatwo rozszerzyć o dodatkowe funkcjonalności, takie jak moduły Gamification, Business Intelligence lub Managed Hosting Service.
źródło: informacjebranzowe.pl