

Trzy kroki do obrandowania przesyłek
Zwykle to właśnie od logo zaczyna się historia identyfikacji wizualnej marki. Choć jest to element zaprojektowany najbardziej drobiazgowo, czasem irytuje klientów. Jak wytłumaczyć to zjawisko?
Nie jest tajemnicą, że logo marki to jej element rozpoznawczy, a także najskuteczniejsza reklama. Im bardziej zostanie utrwalony w świadomości, tym lepiej. Problem zaczyna się wtedy, gdy logo przytłacza użytkowników. Zjawisko to szczególnie widoczne jest na przykładzie reklamowych kampanii outdoorwoych, obrandowania oprogramowania czy urządzeń mobilnych. Są jednak obszary działalności firmy, w których dobrze widoczne logo jest mile widziane przez klienta, a nawet ułatwia jego życie.
Oznakowany listonosz
Uroki oczekiwania na przesyłkę są znane każdemu. To właśnie w takiej sytuacji, gdy ważny list lub nowa para butów jest w drodze, w napięciu czekamy na listonosza.
Jeśli chcemy, aby przesyłka naszego sklepu była dobrze widoczna i rozpoznawalna, a nasz klient już z oddali mógł cieszyć się z szybkiej dostawy, zdecydujmy się na estetyczne metody obrandowania. Karton w kolorze marki, taśmy samoprzylepne z podziękowaniem za zakupy, etykiety z logo sklepu – różnorodność nośników i kreatywność projektu jest kluczem do nienachalnego oznakowania paczek. Na stronie www.rajapack.pl samodzielnie wykonamy projekt taśmy z nadrukiem za pomocą modułu RAJAPRINT, natomiast oryginalne etykiety i kartony pomogą zaprojektować doradcy techniczni – wystarczy napisać na adres specjalne@rajapack.pl – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Polska.
Dbałość o unikalny wygląd przesyłek to także inwestycja w bezpieczeństwo dostawy. Nadruk taśmy uniemożliwia ponowne zapieczętowanie paczki, dzięki czemu poczucie komfortu wzrasta zarówno po stronie nadawcy, jak i adresata. Dbając w ten sposób o konsumenta, sklep wzbudza jego zaufanie, które w dalszej perspektywie może przekładać się na budowanie trwałego zaangażowania.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





