

pielęgniarka
TU INTER Polska przekaże 100 000 zł i 10 000 maseczek Naczelnej Izbie Pielęgniarek i Położnych jako wsparcie w walce z koronawirusem SARS-Cov-2
INTER Polska, ubezpieczyciel branży medycznej, włącza się w akcję Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych ,,Jeśli nie my, to kto? Razem walczmy z koronawirusem! Kupmy niezbędne środki ochrony osobistej dla pielęgniarek i położnych” przekazując na ten cel 100 000 zł pomocy oraz dodatkowo 10 000 maseczek medycznych. Pieniądze przeznaczone zostaną na zakup środków ochrony osobistej dla pielęgniarek, położnych (maseczki, rękawiczki, fartuchy itp.), środków do dezynfekcji oraz bieżące potrzeby związane z pomocą personelowi pielęgniarskiemu w walce z COVID-19.
– Od prawie 30 lat INTER współpracuje z samorządem pielęgniarek i położnych w tworzeniu kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej związanej z wykonywaniem ich zawodu. Dziś, w tych niezwykle trudnych dniach związanych z epidemią, chcemy wesprzeć najpilniejsze potrzeby personelu medycznego stojącego na pierwszej linii walki z patogenem. Włączając się w akcję NIPiP pragniemy podziękować wszystkim Pielęgniarkom, Pielęgniarzom oraz Położnym za ich codzienny heroizm, oddanie i ciężką pracę ratującą zdrowie i życie Polaków. Wielokrotnie podkreślałem, że jesteśmy pełni szacunku dla Waszej pracy, ale ta niespotykana do tej pory sytuacja czyni z Was Bohaterki i Bohaterów – mówi Janusz Szulik, Prezes Zarządu TU INTER Polska.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





