TVN Ventures nabywa 40% udziałów w Everytap
TVN Ventures nabywa 40% udziałów w spółce Everytap, która jest operatorem mobilnej platformy reklamowej wykorzystującej technologię beaconów, oferującej reklamodawcom kontekstowe i spersonalizowane możliwości komunikacyjne. Everytap otrzyma wsparcie finansowe oraz medialne na potrzeby dalszego rozwoju spółki.
Everytap jest platformą łączącą w sobie technologię beaconów z aplikacją mobilną, dzięki której użytkownicy mogą otrzymywać kontekstowe wiadomości, oferty i nagrody podczas zakupów lub wizyt w takich miejscach, jak restauracje, sale koncertowe czy stadiony.
Everytap oferuje współpracującym z nią reklamodawcom, sklepom, restauracjom i instytucjom możliwość opracowania dedykowanych programów lojalnościowych i ofert promocyjnych oraz w pełni elastycznego zarządzania kampaniami marketingowymi skierowanymi do klientów znajdujących się w ich lokalach.
Platforma Everytap jest jedną z pierwszych aplikacji tego typu na świecie, która wykorzystuje bezprzewodową technologię beaconów, oferującą nieograniczone możliwości dotarcia do klientów w oparciu o mikrolokalizację.
Usługę Everytap uruchomiono w 2013 roku i jest już dostępna w 100 punktach Trójmiasta i ma ponad 10 tys. zarejestrowanych i aktywnych użytkowników.
TVN będzie jedynym inwestorem instytucjonalnym spółki, natomiast pozostała część udziałów pozostanie w rękach jej założycieli. Transakcja przewiduje, że udziałowcem przestanie być fundusz Black Pearls VC. Transakcja składa się inwestycji gotówkowej oraz media for equity (M4E).
źródło: informacjebranzowe.pl