

UM zwycięzcą przetargu Lenovo
Lenovo, wiodący producent urządzeń elektronicznych do użytku osobistego i dostawca komputerów PC , podpisał umowę o współpracy z domem mediowym Universal McCann.
Dom mediowy został wybrany w drodze przetargu.
– Oferta przygotowana przez zespół ekspertów UM była wyczerpująca i dokładnie opisywała model kampanii biznesowej jak i konsumenckiej. Poziom ofert złożonych w przetargu był bardzo wysoki. Każda z nich była inna, a w rozstrzygnięciu konkursu decydujące okazały się minimalne różnice. Kluczowymi kryteriami wyboru UM okazał się dobór mediów, metoda dopasowania różnych form reklamy, jej zakładana efektywność oraz cena.– mówi Alicja Kemendorf z firmy Lenovo.
UM w ramach podpisanego kontraktu będzie odpowiadał m.in. za planowanie i zakup wszystkich typów mediów, ze szczególnym uwzględnieniem działań online. Już w grudniu agencja odpowiadała za realizację kampanii internetowej skierowanej do biznesu. Obecnie startuje najnowsza kampania konsumencka tabletów YOGA w internecie, kinie i w metrze. Nad planowaniem i realizacją działań dla Lenovo pracuje zespół kierowany przez Karolinę Legułę-Leszczyńską, Marketing & Group Account Director.
źródło: lenovo/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Szczyty sezonowe trwają a brakuje rąk do pracy. Czy outsourcing procesowy będzie skuteczną odpowiedzią na niedobory kadr?
2025.09.02Zintegrowane Plany Inwestycyjne (ZPI). Nowe otwarcie we współpracy inwestorów z samorządami
2025.09.01Poznań ma nowy park handlowy
2025.09.01Zmiany na rynku taxi – duży transfer?
2025.08.30Dlaczego miasta nadal stawiają na zrównoważony transport?
2025.08.30Małomiasteczkowy hype na zamawianie jedzenia do domu?
2025.08.30Nowy obszar komunikacyjny marki OKNOPLAST
2025.08.29Employer branding w klapkach – czy latem da się skutecznie przyciągać talenty?
2025.08.29KOMSA Poland z nową liderką sprzedaży B2B i kanału partnerskiego
2025.08.29