Urodzinowe zmiany w Tarasach Zamkowych w Lublinie
W marcu 2018 upłynęły trzy lata, odkąd pierwsi klienci tłumnie przekroczyli wejście do Tarasów Zamkowych – obiektu leżącego w samym sercu Lublina. Jaki był ten miniony rok? Dobre wyniki odwiedzalności i rosnącej sprzedaży, nowe marki dołączające do tenant-mix, nowatorska kampania reklamowa oraz zacieśnienie współpracy z Miastem – wszystko to świadczy o stabilizacji i mocnej pozycji Centrum. Kolejne zmiany, symbolicznie rozpoczęte właśnie w okresie urodzin, mają podnieść atrakcyjność obiektu i podkreślić jego unikatową, pozahandlową ofertę.
W ciągu ostatniego roku mapę Tarasów Zamkowych powiększyło kilkunastu najemców. Dzięki intensywnym działaniom, prowadzonym w obszarze leasingu, powitano tu m.in. klub Masters Bowling & Bilard, polską kawiarnię z oryginalnym konceptem - Columbus Coffee, sklep Ćmielów-Chodzież, hiszpańską firmę jubilerską Tous, Biuro Podróży Coral Travel i sieć popularnych drogerii Hebe. Pojawił się także nowy operator spożywczy – sklep Biedronka, a propozycję odzieżową wzmocniły salony: Levi’s®, TATUUM, Pit Bull West Coast oraz KiK. Kilka lokali, jak np. Home&You, poddano remodelingowi.
Miniony rok przyniósł także ważną zmianę w komunikacji centrum handlowego z otoczeniem. Dzięki wielokanałowej, realizowanej z rozmachem kampanii „Stylowy Lubelak”, Tarasy Zamkowe zyskały nowym ambasadorów. To autentyczni mieszkańcy Lubelszczyzny, nietuzinkowi, ciekawi, z własnym stylem, interesującą historią i w każdym wieku. Zostali wybrani spośród kilkuset osób, które zgłosiły się na casting – i od czerwca 2017 pojawiają się na różnorodnych nośnikach – plakatach, billboardach, w internecie, social mediach etc.
Centrum handlowe Tarasy Zamkowe postawiło także na współpracę z Miastem. Rozwija się ona w wielu obszarach, przybierając rozmaite formy, od mecenatu nad wydarzeniami kierowanymi do szerokiego grona mieszkańców, po organizację na terenie Centrum wielu istotnych, wpisanych w lubelski koloryt atrakcji, takich jak Festiwal Inne Brzmienia, Carnaval Sztukmistrzów, korepetycje dla maturzystów czy wreszcie sztandarowa, spektakularna impreza: Noc Kultury.
Również wnętrze obiektu przeszło spore przeobrażenie – największe zmiany symbolicznie rozpoczęły się wraz z trzecimi urodzinami, a ich finał zaplanowany został na początek lata. Remodelingowi uległa komunikacja wizualna wewnątrz Centrum, części wspólne oraz food court i Co-working.
- Bogactwo oferty handlowej i dobrze dobrany tenat-mix nie są dziś jedynym wyznacznikiem sukcesu. Wyraźnie wzrosło znaczenie działań pozahandlowych podejmowanych przez zarządcę obiektu, w tym stworzenie przestrzeni przyjaznej nie tylko dla kupujących. Stąd właśnie pomysł na zmiany prowadzące do podniesienia estetyki i funkcjonalności obiektu, m.in. w strefie food court oraz częściach wspólnych. Nowe meble cechują się nie tylko odpowiednimi atestami i odpornością, ale wnoszą również w przestrzeń wspólną ciekawy design i powiew świeżości – mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ - właściciel Tarasów Zamkowych.
Food court, oprócz swojej podstawowej funkcji miejsca na spożycie posiłku, coraz częściej staje się przestrzenią spotkań z przyjaciółmi, rodziną czy biznesowych. Dlatego też cała strefa gastronomiczna w Tarasach Zamkowych uległa zmianie - pojawiły się nowe meble (stoliki, krzesełka, nowe obicia kanap), inne oświetlenie, a wyjątkowego ciepła i poczucia komfortu nadaje bujna roślinność. W obrębie strefy powstał też bezpieczny Kids Play, plac zabaw, gdzie najmłodsi – pod okiem rodziców – mogą przyjemnie spędzić czas na zabawie, gdy w tym czasie dorośli będą spożywać posiłek. Wkrótce na pasażach staną także nowe kanapy z możliwością ładowania sprzętów elektronicznych oraz zmienione kosze na śmieci. Znacznie zwiększono też ilość zieleni w częściach wspólnych.
Zmianie uległa również komunikacja wizualna wewnątrz Centrum – każde piętro zyskało teraz swój jednolity kolorystycznie identyfikator. W nawiązaniu do lokalizacji obiektu oraz wyjątkowego dachu z roślinnością typową dla Lubelszczyzny, na ścianach pojawiły się nowe grafiki z motywami … ornitologicznymi. Mury korytarzy zostały pokryte rysunkami ptaków (każde piętro ma swojego charakterystycznego kolorystycznie „patrona”), którym towarzyszą zabawne opisy.
- Obecne zmiany to dopiero początek tego, co czeka naszych klientów jeszcze w tym roku. Niedługo startuje letni sezon na dachu, naszej zielonej wizytówce, i w związku z tym również przygotowaliśmy sporo niespodzianek – dodaje Magdalena Kowalewska.
źródło: informacjebranzowe.pl