![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Urszula Matej-Bil w zarządzie EPP](/uploads/nowosci/zdjecie/d/4a4915a3a560b55f83a19c7ac77ebfdcc5a4ac37.jpeg)
Urszula Matej-Bil w zarządzie EPP
Z początkiem marca 2023 roku Urszula Matej-Bil awansowała na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za marketing i komunikację w spółce EPP, będącej największym w Polsce zarządcą centrów handlowych pod względem powierzchni najmu. Z firmą jest związana od 2019 roku, kiedy dołączyła do jej struktur jako dyrektor ds. PR i komunikacji.
Urszula Matej-Bil, jako członek zarządu odpowiedzialny za marketing i komunikację w EPP, zajmuje się m.in. zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, koordynacją działań marketingowych w zarządzanych obiektach, obszarem public affairs i współpracą z organizacjami branżowymi, działaniami w mediach społecznościowych oraz tematami związanymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Jest też członkiem zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.
– W EPP rozumiemy i doceniamy rolę komunikacji w biznesie, dlatego z wielką radością witamy Urszulę w gronie członków zarządu. Awanse wewnętrzne zawsze cieszą, szczególnie jeśli dotyczą osób takich jak Ula – wysoko wyspecjalizowanych, zaangażowanych, znających realia branży, w której działamy i otwartych na nowe doświadczenia. Przez ostatnie lata poznaliśmy jej wyjątkowe kompetencje, stąd jestem przekonany, że rozszerzone działania w obszarze marketingu i komunikacji – szczególnie w obszarze cyfrowym – nadzorowane przez Urszulę przyczynią się do zwiększenia konkurencyjności i efektywności naszego portfela centrów handlowych i biurowców. Pozwolą też na wzmocnienie wizerunku EPP i naszych obiektów wśród klientów, najemców oraz innych partnerów biznesowych, a także pracowników. Liczę też, że dla Uli będzie to okazja do dalszego rozwoju i zdobywania nowych umiejętności w ramach EPP – komentuje zmiany Tomasz Trzósło, prezes zarządu EPP.
Urszula Matej-Bil posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, media relations, content marketing i działania w mediach społecznościowych. Odpowiadała za współpracę z influencerami i liderami opinii oraz za działania marketingowe i promocyjne.
Przed dołączeniem do EPP, pełniła funkcję dyrektora działu komunikacji korporacyjnej w agencji OneMulti. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektorskie w agencji PR Questia, z którą była związana przez blisko dekadę. Na przestrzeni lat współpracowała z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi firmami z branży nieruchomości, budowlanej, ubezpieczeń, finansów i bankowości, nowych technologii, logistyki i transportu, przemysłu ciężkiego, e-commerce oraz FMCG. Wspierała komunikacyjnie liczne nieruchomości handlowe.
Urszula jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Marketing i Zarządzanie. Posiada też dyplom studiów doktoranckich w obszarze zarządzania na tej uczelni.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)