

Valeo rozszerza współpracę z Comarch o rynek niemiecki
Niemiecki oddział Valeo, międzynarodowej grupy wyspecjalizowanej w projektowaniu podzespołów dla czołowych producentów samochodów, wybrał ofertę Comarch ICT. Firma Valeo korzystała już wcześniej z usług outsourcingowych innego dostawcy, jednak w celu podniesienia standardów obsługi, koncern zdecydował się na przeniesienie bieżącej obsługi infrastruktury IT i użytkowników do Comarch.
Projekt, obejmujący bieżącą obsługę infrastruktury IT i użytkowników, stanowi kontynuację wcześniejszej współpracy pomiędzy obiema firmami na innych rynkach europejskich. Grupa Valeo współpracuje z Comarch od kilku lat. Pierwszy projekt na usługi outsourcingowe IT został zrealizowany w Polsce i na Słowacji, następny w Norwegii i Holandii. Dlatego kiedy planowaliśmy zmianę dostawcy usług, Comarch był jednym z najpoważniejszych kandydatów. Doskonałe referencje, wysoka jakość świadczonych usług, a ponadto ich elastyczność oraz doświadczony zespół inżynierów upewniły nas, że Comarch jest profesjonalnym partnerem – mówi Thomas Mathes, Regional IT Infrastructure Manager, Valeo GmbH.
Do obsługi codziennych procesów biznesowych, realizowanych przez pracowników Valeo niezbędna jest rozbudowana infrastruktura sieciowa i serwerowa. Na podstawie umowy, w ramach stałej miesięcznej płatności, Valeo otrzymało usługę Service Desk, wsparcie stanowiskowe dla ponad 4 700 użytkowników w 19 lokalizacjach na terenie całych Niemiec, usługę zarządzania infrastrukturą serwerową, administrację sieciami LAN, SAN, WAN, zarządzanie kopiami zapasowymi i archiwizacją danych oraz monitoring dostępności i wydajności infrastruktury IT.
Comarch administruje wszystkimi systemami krytycznymi przez 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Usługi świadczone na rzecz Valeo to usługi najwyższej jakości. Nasza współpraca opiera się na zdefiniowanym katalogu usług i przypisanym do każdej z pozycji właściwym parametrze SLA. Ten model współpracy wymaga ciągłego monitorowania usług, raportowania i analizy osiąganych wyników. To niewątpliwie wyzwanie, ale my lubimy tego typu wyzwania – mówi Paweł Szymański, Business Solution Manager, Comarch.
źródło: comarch/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
cargo-partner powiększa się w MLP Pruszków II
2025.08.05Opteamic planuje przejęcia i wzmacnia swoją pozycję na rynku pracy tymczasowej
2025.08.02Trina Storage i Allview uruchamiają pierwszy projekt w Rumunii, torując drogę do sieci wielogigawatogodzinnych inwestycji w Europie Południowo-Wschodniej
2025.08.01Trina Storage i Stiemo podejmują strategiczne partnerstwo w celu wdrożenia sieci wielogigawatogodzinnych systemów BESS w krajach bałtyckich
2025.08.01Nowy menedżer w Evernex: Michał Czerniecki pokieruje sprzedażą w 20 krajach Europy
2025.07.31Soudal kontynuuje wyścig Tour de Pologne
2025.07.31Matexi Polska buduje Splot Wola z poszanowaniem dla sąsiadów i środowiska
2025.07.31Jakie kierunki budzą ich największe zainteresowanie aplikacji delivery?
2025.07.31Od dostawców do fabryki – CEVA Logistics system zarządzania opakowaniami wielokrotnego użytku dla automotive
2025.07.30