CareAr
Verizon Business i CareAR łączą siły w celu świadczenia usług opartych na sztucznej inteligencji
Firma Verizon Business oraz należąca do Xerox spółka CareAR, ogłosiły strategiczne partnerstwo, mające na celu przekształcenie usług i doświadczeń klientów. Marki połączyły ze sobą sieci 4G i 5G firmy Verizon oraz technologię obliczeniową w czasie rzeczywistym z rozszerzoną rzeczywistością CareAR i platformą opartą na sztucznej inteligencji. Dzięki temu pracownicy techniczni będą mogli zdalnie i proaktywnie rozwiązywać problemy z usługami. Takie działania będą szybsze i bezpieczniejsze, a co za tym idzie - bardziej wydajne.
Przyciągnie największych talentów do firm jest coraz trudniejsze. Spółki muszą mieć przygotowany solidny program transformacji cyfrowej. Powinien się on opierać o najnowsze technologie i rozwiązania, tak, aby sprostać potrzebom pracowników. Współpraca Verizon z CareAR pomoże z wprowadzaniem zmian na stanowiskach i wdrażaniem nowych osób, dzięki wykorzystaniu zarówno technologii sieciowej, jak i sztucznej inteligencji / AR. Umożliwi tym samym szybką edukację i rozwój nowej generacji pracowników, niezależnie od ich lokalizacji. Dzięki współpracy z CareAR, firma Verizon może zapewnić swoim klientom i technikom terenowym wsparcie w czasie rzeczywistym i rozwiązywanie problemów z poradami ekspertów, tworząc nowy standard samoobsługi i spersonalizowanych instrukcji.
- Dostrzegliśmy ogromne zmiany w strukturach pracowniczych, mające charakter globalny. Naszą misją jest pomaganie klientom w nawigacji już dziś, przy jednoczesnym identyfikowaniu strategicznych ścieżek innowacji i rozwoju. Dzięki 5G i przetwarzaniu brzegowemu, możemy pomóc firmie CareAR w dostarczaniu zaawansowanych funkcji sztucznej inteligencji na standardowych urządzeniach mobilnych. AI będzie można także wykorzystać w sprzętach typu smart glass i dronach, zwiększając tym samym wydajność i wrażenia z użytkowania - powiedział Sampath Sowmyanarayan, dyrektor ds. przychodów w Verizon Business.
W 2020 r. firma Verizon Business ogłosiła wprowadzenie podstawowego wirtualnego asystenta do czatu wideo. Zrobili to za pośrednictwem aplikacji, która z powodzeniem pomaga organizacji w poruszaniu się w obostrzeniach dotyczących COVID oraz związanymi z tym wymaganiami bezpieczeństwa i dystansu w zakresie obsługi klienta. Partnerstwo z CareAR pozwala firmie Verizon przyspieszyć realizację wizji zdalnego wsparcia dla klientów, pracowników i techników terenowych. Chcą to osiągnąć, koncentrując się na integracji zaawansowanych funkcji AR i AI, które umożliwiają proaktywne i samodzielne rozwiązywanie problemów przez użytkowników.
- CareAR koncentruje się na natychmiastowym udostępnianiu wiedzy specjalistycznej. Użytkownicy mają możliwość wizualnego dostępu na żądanie do wiedzy ekspertów i treści instruktażowych dostarczanych na preferowane urządzenie. Nasze przedsięwzięcie z firmą Verizon umożliwia nam dalsze rozwijanie tych możliwości. Będzie to skutkować lepszymi wynikami klientów i pomagać w rozwiązywaniu wielkich wyzwań, takich jak zmniejszenie naszego śladu węglowego i wypełnienie luk pracowniczych – powiedział prezes CareAR, Sam Waicberg.
O firmie Verizon Communications
Verizon Communications Inc. została utworzona 30 czerwca 2000 r. i jest jednym z wiodących światowych dostawców produktów i usług technologicznych, komunikacyjnych, informacyjnych i rozrywkowych. Firma Verizon z siedzibą w Nowym Jorku, obecna na całym świecie, wygenerowała w 2020 roku przychody w wysokości 128,3 mld USD. Firma oferuje usługi wideo, głosowe oraz rozwiązania danych, w swoich nagradzanych systemach i platformach. Zaspokaja tym samym zapotrzebowanie klientów na mobilność, niezawodną łączność sieciową, bezpieczeństwo i kontrolę.
O CareAR, firmie Xerox
CareAR, firma należąca do Xerox, jest liderem w zakresie zarządzania usługami serwisowymi (SXM). Zapewniamy użytkownikom natychmiastowy dostęp do wiedzy specjalistycznej dzięki zdalnym interakcjom, instrukcjom i wglądom w wizualną rzeczywistość rozszerzoną na żywo (AR) i AI w ramach płynnego cyfrowego przepływu pracy. CareAR wyznacza punkt odniesienia dla kategorii SXM, wypełniając luki w umiejętnościach, przyspieszając transfer wiedzy, zapewniając większą wydajność operacyjną oraz poprawiając wyniki i bezpieczeństwo klientów. Dowiedz się więcej na CareAR.com.
źródło: informacjebranzowe.pl