W hołdzie innowacyjności, czyli Galeco na Międzynarodowych Targach Batimat 2017
Na pięć dni Paryż zmienił się w stolicę innowacji sektora budowlanego. Tysiące uczestników z całego świata od 6 do 10 listopada, podziwiało rozwiązania producentów z branży budowlanej, wyposażenia wnętrz, stolarki, informatyki i telekomunikacji. Wśród wystawców nie mogło zabraknąć firmy Galeco, która zaprezentowała nowości produktowe z zakresu odprowadzania wody deszczowej.
Odbywające się od 1959 roku, co dwa lata, targi branży budowlanej Batimat to doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty produktowej, innowacyjnych rozwiązań oraz do nawiązania nowych, cennych kontaktów biznesowych. Wśród odwiedzających spotkać można było przedstawicieli firm wykonawczych, architektów, projektantów, inwestorów, a także producentów z całego świata. Do tej ostatniej grupy należała także firma Galeco, która na swoim stoisku zaprezentowała swoje innowacyjne nowości produktowe.
Polski producent systemów orynnowania przedstawił w tym roku szeroką ofertę znanych już systemów rynnowych takich jak STAL2, STAL, LUXOCYNK czy BEZOKAPOWY, a także szereg nowości, które swoją premierę będą miały na nadchodzących targach BUDMA 2018.
- Międzynarodowe Targi Batimat to niezwykle ważne wydarzenie dla producentów branży budowlanej. Dla nas to przede wszystkim ogromna szansa na pozyskanie nowych kierunków eksportowych, nawiązanie relacji biznesowych z potencjalnymi dystrybutorami naszych produktów, a także poznanie specyfiki i potrzeb głównie francuskiego rynku.
Stoisko Galeco cieszyło się ogromnym zainteresowaniem wśród odwiedzających przede wszystkim ze względu na szereg nowości produktowych i innowacyjnych rozwiązań z zakresu odprowadzania wody opadowej, które dotąd nie były spotykane za granicą. Nasze systemy cieszyły się z uznaniem przedstawicieli innych firm, co utwierdziło nas w przekonaniu, że zmierzamy we właściwym kierunku – mówi Anna Góral, specjalista ds. marketingu.
Uczestnictwo firmy Galeco w tegorocznych Targach Batimat to kolejny krok w realizacji strategii mającej na celu zwiększenie sprzedaży produktów na rynku zagranicznym.
źródło: galeco/informacjebranzowe.pl