

Warsztaty: Pomiar efektywności działań trade marketingowych
Wydarzenia / 2014.09.19
Marketing handlowy jest jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta i z pewnością każdy manager odpowiedzialny za ten obszar chciałby wiedzieć jaką skuteczność mają podejmowane przez niego działania. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy warsztat, podczas którego omówione zostaną kluczowe techniki pomiaru skuteczności marketingu handlowego.
Weź udział w warsztatach i dowiedz się jak:
- Navo Polska Grupa Dystrybucyjna bada zachowania konsumenckie.
- Kompania Piwowarska wykorzystuje techniki nawigacji shoppera
- efektywnie rozliczać wydatki handlowe B2B na bazie doświadczeń firmy Nielsen
- Rovese monitoruje i mierzy efektywność akcji promocyjnych.
- tworzyć zakupowe zaangażowanie wykorzystując nowe technologie, Big Data i doświadczenie klienta według 3M Poland
- optymalizować planogramy i analizować ścieżkę zakupową, by zwiększać koszyk zakupowy
- na podstawie badań firmy Open Research
- prowadzić skuteczne aktywności in-store na bazie doświadczeń dunnhumby
Więcej informacji na stronie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03Wydarzenia
G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Technologie
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Wydarzenia
Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03Wydarzenia
G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Wywiady
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03Nagrody
560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Wydarzenia
Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Wiadomości
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





