Warsztaty: Pomiar efektywności działań trade marketingowych
Wydarzenia / 2014.09.19
Marketing handlowy jest jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta i z pewnością każdy manager odpowiedzialny za ten obszar chciałby wiedzieć jaką skuteczność mają podejmowane przez niego działania. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy warsztat, podczas którego omówione zostaną kluczowe techniki pomiaru skuteczności marketingu handlowego.
Weź udział w warsztatach i dowiedz się jak:
- Navo Polska Grupa Dystrybucyjna bada zachowania konsumenckie.
- Kompania Piwowarska wykorzystuje techniki nawigacji shoppera
- efektywnie rozliczać wydatki handlowe B2B na bazie doświadczeń firmy Nielsen
- Rovese monitoruje i mierzy efektywność akcji promocyjnych.
- tworzyć zakupowe zaangażowanie wykorzystując nowe technologie, Big Data i doświadczenie klienta według 3M Poland
- optymalizować planogramy i analizować ścieżkę zakupową, by zwiększać koszyk zakupowy
- na podstawie badań firmy Open Research
- prowadzić skuteczne aktywności in-store na bazie doświadczeń dunnhumby
Więcej informacji na stronie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CSR
Raport EFL przybliża warunki ekologicznej transformacji ciężarówek i autobusów
2024.03.27Wiadomości
EFL jako pierwsza instytucja finansowa udostępnia przedsiębiorcom kalkulator śladu węglowego inwestycji
2024.03.27CSR
ESG a zielone budownictwo: czy Polska jest gotowa na zmiany?
2024.03.26HR
Nietypowe umiejętności, które pozwalają osiągnąć sukces w biznesie
2024.03.26Nieruchomości
DWA NOWE SALONY W HOMEPARK TARGÓWEK
2024.03.26Wydarzenia
Możesz zostać developerem Web3: ruszyły darmowe szkolenia
2024.03.26Wiadomości
Zrównoważone paliwo, insetting i intermodal – Hillebrand Gori o trendach w zarządzaniu zielonymi łańcuchami dostaw dla branży beverage
2024.03.25Wydarzenia
Zadbaj o piersi z Promenadą! Bezpłatne badania dla warszawianek w ramach akcji „Biustowniczki”
2024.03.25Nieruchomości