Warsztaty: Pomiar efektywności działań trade marketingowych
Wydarzenia / 2014.09.19
Marketing handlowy jest jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta i z pewnością każdy manager odpowiedzialny za ten obszar chciałby wiedzieć jaką skuteczność mają podejmowane przez niego działania. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy warsztat, podczas którego omówione zostaną kluczowe techniki pomiaru skuteczności marketingu handlowego.
Weź udział w warsztatach i dowiedz się jak:
- Navo Polska Grupa Dystrybucyjna bada zachowania konsumenckie.
- Kompania Piwowarska wykorzystuje techniki nawigacji shoppera
- efektywnie rozliczać wydatki handlowe B2B na bazie doświadczeń firmy Nielsen
- Rovese monitoruje i mierzy efektywność akcji promocyjnych.
- tworzyć zakupowe zaangażowanie wykorzystując nowe technologie, Big Data i doświadczenie klienta według 3M Poland
- optymalizować planogramy i analizować ścieżkę zakupową, by zwiększać koszyk zakupowy
- na podstawie badań firmy Open Research
- prowadzić skuteczne aktywności in-store na bazie doświadczeń dunnhumby
Więcej informacji na stronie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Moto
Exide Technologies wzmacnia gamę akumulatorów AGM o dwa nowe typy dedykowane do pojazdów Start-Stop i hybrydowych
2024.11.26Nieruchomości
Nowy ranking - które miasta są przychylne inwestycjom deweloperskim?
2024.11.26Wiadomości
Black Week i przedświąteczna gorączka zakupów. Jak się nie dać oszukać?
2024.11.22Wiadomości
HVO w transporcie drogowym – Girteka uruchamia Alternative Fuel Program
2024.11.22Technologie
Co to jest system WMS i jak wspomaga logistykę?
2024.11.20Wydarzenia
Giełda winyli i CD w Atrium Biała – prawdziwa gratka dla melomanów!
2024.11.20Wydarzenia
PupiLove Targi w Promenadzie – wyjątkowe wydarzenie dla miłośników czworonogów
2024.11.20Finanse
Handel nie gorączkuje się sezonem świątecznym. Tylko 11% prognozuje większą sprzedaż pod koniec roku
2024.11.20Wydarzenia