Warsztaty: Pomiar efektywności działań trade marketingowych
Wydarzenia / 2014.09.19
Marketing handlowy jest jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta i z pewnością każdy manager odpowiedzialny za ten obszar chciałby wiedzieć jaką skuteczność mają podejmowane przez niego działania. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy warsztat, podczas którego omówione zostaną kluczowe techniki pomiaru skuteczności marketingu handlowego.
Weź udział w warsztatach i dowiedz się jak:
- Navo Polska Grupa Dystrybucyjna bada zachowania konsumenckie.
- Kompania Piwowarska wykorzystuje techniki nawigacji shoppera
- efektywnie rozliczać wydatki handlowe B2B na bazie doświadczeń firmy Nielsen
- Rovese monitoruje i mierzy efektywność akcji promocyjnych.
- tworzyć zakupowe zaangażowanie wykorzystując nowe technologie, Big Data i doświadczenie klienta według 3M Poland
- optymalizować planogramy i analizować ścieżkę zakupową, by zwiększać koszyk zakupowy
- na podstawie badań firmy Open Research
- prowadzić skuteczne aktywności in-store na bazie doświadczeń dunnhumby
Więcej informacji na stronie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
Polacy wybierają mądrze: najniższa cena króluje, ale liczy się też przyjemność z zakupów
2024.12.19Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR
Podstawy pracy hybrydowej: dobra organizacja, dostosowane narzędzia i skuteczna komunikacja
2024.12.18Wydarzenia
Święta z Bingiem w centrum handlowym Reduta – niezapomniany weekend pełen radości!
2024.12.18Wiadomości
Młodzi wymuszają nowe kanały w obsłudze klienta
2024.12.18CSR
Hybryda i magazyn energii – “składak” czy jeden dostawca?
2024.12.17Nieruchomości
Nowy dom dla miliona książek: Tezeusz.pl przenosi magazyny i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji
2024.12.17Wiadomości
Co trzecia firma nie organizuje wigilii ani innych spotkań integracyjnych dla pracowników
2024.12.17Moto