

Warsztaty: Pomiar efektywności działań trade marketingowych
Wydarzenia / 2014.09.19
Marketing handlowy jest jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta i z pewnością każdy manager odpowiedzialny za ten obszar chciałby wiedzieć jaką skuteczność mają podejmowane przez niego działania. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy warsztat, podczas którego omówione zostaną kluczowe techniki pomiaru skuteczności marketingu handlowego.
Weź udział w warsztatach i dowiedz się jak:
- Navo Polska Grupa Dystrybucyjna bada zachowania konsumenckie.
- Kompania Piwowarska wykorzystuje techniki nawigacji shoppera
- efektywnie rozliczać wydatki handlowe B2B na bazie doświadczeń firmy Nielsen
- Rovese monitoruje i mierzy efektywność akcji promocyjnych.
- tworzyć zakupowe zaangażowanie wykorzystując nowe technologie, Big Data i doświadczenie klienta według 3M Poland
- optymalizować planogramy i analizować ścieżkę zakupową, by zwiększać koszyk zakupowy
- na podstawie badań firmy Open Research
- prowadzić skuteczne aktywności in-store na bazie doświadczeń dunnhumby
Więcej informacji na stronie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





