

Whirlpool rozszerza wpływy w Chinach
Whirlpool Corporation ogłosiło strategiczny sojusz z Suning Appliance Co. na sprzedaż sprzętu gospodarstwa domowego w Chinach. W ramach tego strategicznego aliansu Whirlpool będzie miał preferencyjny dostęp do krajowej sieci dystrybucyjnej firmy Suning (1700 sklepów na terenie całych Chin) oraz preferencyjny dostęp do sklepów na szybko rozwijających się rynkach w mniejszych miastach Chin. Suning natomiast będzie miał wyłączny dostęp do produktów Whirlpool w ramach Krajowego Elektronicznego Super Sklepu detalicznego w Chinach, a także otrzyma preferencyjny dostęp do innowacyjnych produktów marki Whirlpool. Obie firmy będą udostępniać swoje zasoby w tzw. łańcuchu dostaw w celu optymalizacji kosztów.
"Ten strategiczny sojusz potwierdza nasze zdecydowane zaangażowanie się na rynku chińskim, nasze przekonanie, że ludzie na całym świecie powinni mieć dostęp do wysokiej jakości, innowacyjnych produktów" - powiedział Michael Todman, prezes Whirlpool International. "Sieć Suning i jego doskonała reputacja, jako wiodącego sprzedawcy urządzeń elektrycznych w Chinach, czyni go idealnym partnerem. Jest to kluczowy czynnik naszej strategii w Chinach, tak aby stać się wiodącą międzynarodową marką i osiągnąć sprzedaż krajową na poziomie 1 miliarda dolarów w ciągu najbliższych kilku lat. "
"W ostatnich latach strategiczne partnerstwo z producentami odgrywało kluczową rolę w naszych marketingowych planach"- powiedział Zhang Jindong, prezes Suning Appliance Co, Ltd. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia współpracy z Whirlpool Corporation, ponieważ nasze wizje, doświadczenie i pasje pasują do siebie idealnie."
źródło: whirlpool/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Wracają dobrze znane targi Automechanika we Frankfurcie, a wraz z nimi PETRONAS z nową ofertą w rytmie sustainable
2022.08.10Już blisko 70 proc. z nas ma w domu wydzieloną odpowiednią przestrzeń do spotkań online. Badanie ClickMeeting
2022.08.09Biurowce na rynkach regionalnych z wyjątkowym wzięciem
2022.08.09Hotelarze i restauratorzy szykują się na słabszy sezon wakacyjny niż rok temu. Tylko 28% z nich liczy na wzrost ilości gości i zamówień
2022.08.09NGK SPARK PLUG ZMIENIA NAZWĘ FIRMY NA NITERRA
2022.08.09EMBIO – SFINALIZOWAŁA PRODUKT DO SZYBKIEJ DIAGNOSTYKI BAKTERI
2022.08.08Marka Hama z nagrodą Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje pogody
2022.08.08Olivia z maksymalnym wynikiem certyfikacji Well na bis
2022.08.08Antybakteryjne przyciski Schneider Electric odpowiedzią na oczekiwania przemysłu
2022.08.08