

WIŚNIOWSKI w piłkarskim stylu podbija Francję
Od 14 do 16 marca produkty marki WIŚNIOWSKI obecne były na Targach Budowlanych Aquibat w Bordeaux. W tym roku, w parku wystawowym zagościło półtora tysiąca profesjonalistów z branży budowlanej. Obecność firmy WIŚNIOWSKI na tym wydarzeniu potwierdza, że polskie produkty są wyznacznikiem przyszłych trendów.
To były 3 udane dni! 100% promocji, 100% biznesu, 100% innowacji – to hasło tegorocznych Targów Budownictwa w Bordeaux. Stoisko firmy WIŚNIOWSKI, wśród 350 wystawców, naszpikowane było najciekawszymi nowościami produktowymi. Zwiedzający mogli zapoznać się z docenianymi przez klientów ogrodzeniami z kolekcji MODERN. To bardzo ciekawe wzorniczo, gustowne rozwiązanie, które cechuje trwałość i bezpieczeństwo. Z zainteresowaniem spotkała się także brama UniPro Nano 80 – idealne rozwiązanie do niestandardowych warunków zabudowy z niskim nadprożem, w której nie jest możliwy montaż klasycznej automatycznej bramy garażowej. Dodatkowo na stoisku firmy można było zobaczyć drzwi tarasowe przesuwne HS czy też bramę PRIME i przemysłową przesuwną. Nie mogło także zabraknąć najnowszej kolekcji Home Inclusive 2.0, która dzięki swoim
16 unikalnym kolorom strukturalnym wpisze się w gusta francuskiej publiczności.
Dla odwiedzających marka WIŚNIOWSKI przygotowała niespodziankę. Sympatycy futbolu 15 marca mogli spotkać się twarzą w twarz z trzema wybitnymi piłkarzami drużyny FC Girondins de Bordeaux: napastnikami Gaëtan Laborde’m, Martinem Braithwaite’m i obrońcą Igorem Lewczukiem. Spotkanie z kibicami było możliwe dzięki współpracy marki z drużyną z Bordeaux.
„Udział w targach we Francji to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji marki WIŚNIOWSKI w tej części Europy i kolejny krok do jej popularyzacji. Ponadto strategiczny dla nas region Bordeaux jest miejscem w którym chcemy silnie promować produkty firmy, aby stały się jeszcze bardziej doceniane ze względu na jakość, którą gwarantujemy. Wierzymy również, że bycie partnerem znakomitej drużyny pierwszoligowej FC Girondins de Bordeaux, która wywodzi się właśnie z tego regionu, przyczyni się do sukcesu obu stron” – komentuje Paweł Cymorek, dyrektor sprzedaży Europa Zachodnia w firmie WIŚNIOWSKI.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02









