

Włoski urząd antymonopolowy ukarał Apple
Włoski urząd antymonopolowy ukarał grzywną w wysokości 900 tysięcy Euro amerykańskiego giganta Apple, za nieodpowiednie poinformowanie klientów w Italii o prawach i systemie gwarancyjnym produktów z logiem jabłuszka.
Apple Sales International, Apple Italia oraz Apple Retail Italia nie informowały odpowiednio klientów, że mają prawo do dwóch lat bezpłatnego serwisu na produkty - jak stanowi włoskie prawo. Informacje zachęcające konsumentów do korzystania z dodatkowego serwisu AppleCare Protection Plan nie miały dokładnych wytycznych dotyczących formy serwisu produktowego oraz zasad jego funkcjonowania.
Apple potwierdziło, że podejmie własne śledztwo, czy nie doszło do naruszeń kosztem włoskich klientów.
...więcej o polskiej wersji AppleCare Protection Plan.
źródło: Reuters
agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
TomTom i Alteryx zacieśniają partnerstwo dzięki nowej ofercie Location Intelligence
2023.05.25IT – idealna branża dla mam?
2023.05.25GRUPA LENOVO: WYNIKI FINANSOWE ZA CAŁY ROK 2022/23
2023.05.25Branżowy Barometr EFL na II kwartał 2023 Już 3 na 4 firmy handlowe odczuwają negatywny wpływ inflacji na biznes
2023.05.25Develia rozpoczęła sprzedaż VI etapu osiedla Ceglana Park
2023.05.24Czy samochody na wodór zastąpią samochody elektryczne?
2023.05.24SAS otwiera laboratorium odpowiedzialnej AI i rozbudowuje zespół ds. etyki danych
2023.05.24Boom na mieszkania od deweloperów – a kredyty 2%
2023.05.24SAS zainwestuje miliard dolarów w rozwiązania branżowe napędzane sztuczną inteligencją Wieloletnia inwestycja będzie wspierać rozwój chmurowych narzędzi w wielu branżach
2023.05.24