

Włoski urząd antymonopolowy ukarał Apple
Włoski urząd antymonopolowy ukarał grzywną w wysokości 900 tysięcy Euro amerykańskiego giganta Apple, za nieodpowiednie poinformowanie klientów w Italii o prawach i systemie gwarancyjnym produktów z logiem jabłuszka.
Apple Sales International, Apple Italia oraz Apple Retail Italia nie informowały odpowiednio klientów, że mają prawo do dwóch lat bezpłatnego serwisu na produkty - jak stanowi włoskie prawo. Informacje zachęcające konsumentów do korzystania z dodatkowego serwisu AppleCare Protection Plan nie miały dokładnych wytycznych dotyczących formy serwisu produktowego oraz zasad jego funkcjonowania.
Apple potwierdziło, że podejmie własne śledztwo, czy nie doszło do naruszeń kosztem włoskich klientów.
...więcej o polskiej wersji AppleCare Protection Plan.
źródło: Reuters
agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Projekt „Biustowniczki” – Bezpłatne badania piersi w centrach G City
2023.11.30Patodeweloperka vs nowelizacja ustawy – branża ocenia krytycznie
2023.11.29Inwestowanie w “bezpieczne przystanie”
2023.11.29Jak zainwestować w ekologiczną kotłownię i dlaczego to się opłaca?
2023.11.29Jak polskie firmy mogą współpracować z uczelniami wyższymi
2023.11.29Gdańsk na fali cyfryzacji - miejskie dane dostępne na wirtualnych mapach
2023.11.29Świąteczny Festiwal Czekolady i Słodkości w centrum handlowym Reduta!
2023.11.29Alternatywa dla MŚP, które otrzymały odmowę w PARP? Pula pieniędzy to 1,33 mld!
2023.11.29CSRD wkracza do Polski - co to oznacza dla polskich przedsiębiorstw?
2023.11.29