

Wojciech Modest Amaro twarzą farb MAGNAT
„MAGNAT inspiruje kolorami, imponuje plamoodpornością" – pod takim hasłem, 14 kwietnia 2015 roku, ruszyła nowa kampania reklamowa marki MAGNAT. Twarzą kampanii promującej perfekcyjność i gwarantowaną* przez producenta plamoodporność ceramicznych farb MAGNAT jest Wojciech Modest Amaro, znany kucharz i restaurator.
Oś tegorocznej kampanii stanowi komunikat: „MAGNAT nie obiecuje, MAGNAT gwarantuje* plamoodporność!". Przygotowane działania prezentują paletę szlachetnych kolorów ceramicznej farby MAGNAT CERAMIC oraz korzyści, jakie zyskuje użytkownik wyrobu - gwarancję plamoodporności albo zwrot pieniędzy. Urządzanie wnętrz jest jak gotowanie – tylko precyzyjne łączenie najwyższej jakości składników daje perfekcyjny efekt końcowy. Bohaterem spotu kampanii jest Wojciech Modest Amaro, znany ze swojego perfekcjonizmu oraz poszukiwania najlepszych rozwiązań. Oglądając film zobaczymy, że komponowanie kolorów ma wiele wspólnego z komponowaniem potraw i będziemy świadkami wzajemnego przenikania się dwóch światów: zmysłu wzroku oraz smaku. Jak wiadomo, o plamy nie trudno, zwłaszcza w kuchni. Dlatego do pomalowania ścian, znany kucharz i restaurator, wybiera produkt w pełni spełniający jego oczekiwania – ceramiczną farbę
MAGNAT, zapewniającą plamoodporność i niepowtarzalną kolorystykę wnętrza.
Emisji spotu, który zobaczyć można w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN towarzyszyć będzie również komunikacja w prasie oraz działania realizowane w Internecie. Ich wsparcie stanowią materiały POS umieszczone w punktach sprzedaży farb MAGNAT. Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra Sp. z o.o., a zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Initiative Warszawa.
źródło: magnat/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





