

Wrocławski luksusowy projekt Rezydencja Piasek sprzedany w 40 proc.
Rezydencja Piasek zlokalizowana jest na wrocławskim Ostrowiu Tumskim. To kameralny, prestiżowy apartamentowiec, w którym ceny wahają się od 15 do 20 tys. zł za mkw. Choć w sprzedaży jest zaledwie kilkanaście miesięcy nabywców znalazła już blisko połowa apartamentów.
Sprzedaż luksusowych nieruchomości z najwyższej półki cenowej trwa zazwyczaj kilka lat. Dotyczy to zarówno wież mieszkalnych, jak i mniejszych kameralnych budynków czy osiedli domów. Szybkość sprzedaży, przy zachowaniu odpowiednio wysokich cen jest w przypadku takich budynków jednym z wyznaczników atrakcyjności nieruchomości. Wrocławska Rezydencja Piasek została oddana do użytku zaledwie kilkanaście miesięcy temu, a nabywcę znalazł już co drugi apartament.
Biorąc pod uwagę atuty inwestycji tak szybki proces sprzedaży nie powinien dziwić. – Krótki okres sprzedaży jest potwierdzeniem wyjątkowości projektu. Budynek zlokalizowany jest na historycznej wyspie na Odrze. To miejsce unikatowe w skali nie tylko Wrocławia, ale Polski. Do tego każdy detal jest odpowiedzią na bardzo wygórowane oczekiwania zamożnych klientów – komentuje Bartosz Sanecki, kierownik sprzedaży z firmy JOT-BE
Nieruchomości. Duża część osób, które kupiły apartamenty to klienci spoza Wrocławia. Często są to osoby posiadające już inne nieruchomości w dużych zagranicznych metropoliach m.in. w Londynie, Nowym Jorku czy Dubaju.
źródło: jot-be/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





