

Würth otworzył największy sklep stacjonarny w Polsce
Sieć sklepów stacjonarnych firmy Würth Polska wciąż rośnie. Najnowszy sklep, otwarty przy ul. Puławskiej w Warszawie, bije rekordy powierzchni. Podczas planowanych dni otwartych klienci będą mogli zapoznać się z jego ofertą dostępną na miejscu. Jak zapowiada przedstawiciel firmy – w tym roku powstaną jeszcze cztery sklepy stacjonarne rozmieszczone w różnych regionach Polski.
Würth Polska zaopatruje przedsiębiorców w specjalistyczne produkty oraz wysokiej jakości narzędzia i rozwiązania techniczne dla przemysłu, motoryzacji, budownictwa, ciesielstwa, stolarstwa czy rolnictwa. Firma posiada sieć sklepów stacjonarnych, która liczy już 27 obiektów w całym kraju, cztery z nich w samej Warszawie. Marka szybko umacnia się na rynku, a produkty dostępne są w całej Polsce, również dzięki sprzedaży internetowej. Sklep przy ulicy Puławskiej w Warszawie jest największym ze wszystkich otwartych dotychczas placówek w naszym kraju.
Warszawski gigant
Nowo otwarty sklep znajduje się w Warszawie przy ul. Puławskiej 324, a jego powierzchnia przekracza 300 mkw. Dzięki temu na miejscu można zapoznać się z szerokim asortymentem firmy, dedykowanym specjalistom z różnych branż. Prawdopodobnie już w marcu zostaną tam zorganizowane dni otwarte, które będą promować nową lokalizację. – Okres dni otwartych to doskonały moment na poznanie naszych produktów, przetestowanie ich, uczestnictwo w szkoleniach i prezentacjach nowości. Dla naszych nowych klientów istotne na pewno jest także samo zapoznanie się z marką i przetestowanie jakości produktów przed ich zakupem. O szczegółach wydarzenia poinformujemy na naszej stronie internetowej – zapewnia Michał Osipiak, Specjalista ds. Marketingu Sklepów Würth Polska.
Komfort to podstawa
Rozwojowi firmy przyświeca hasło „Blisko. Bliżej. Würth!”, które ma podkreślać dbałość o dostępność niezależnie od miejsca zamieszkania klienta. Dlatego oprócz zaangażowania w sprzedaż internetową, firma inwestuje w rozwój miejsc, w których można zapoznać się z jej ofertą i na spokojnie wybrać najlepsze dla danej osoby i jej biznesu produkty Würth Polska. – Na komfort zakupów w naszych sklepach stacjonarnych składa się przede wszystkim szeroki wybór produktów, dobra obsługa i optymalna lokalizacja – mówi Michał Osipiak. – W 2018 roku planujemy kolejne inwestycje, czyli otwarcia jeszcze czterech obiektów, zlokalizowanych w Zielonej Górze, Toruniu, Płocku i Tarnowie. Obecnie jesteśmy na etapie poszukiwania odpowiednich lokali na wynajem pod sklepy w tych miejscowościach – podsumowuje Michał Osipiak, Specjalista ds. Marketingu Sklepów Würth Polska.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
23% polskich firm prognozuje wyższe przychody w wakacje. Inwestycje muszą poczekać
2025.07.09Analiza stanowiska pracy – nieoczywisty klucz do sukcesu wdrożenia SAP HCM
2025.07.08Odnowienie certyfikatów DNV dla akumulatorów Exide do zastosowań morskich i rekreacyjnych
2025.07.08Girteka mianuje Dmitrija Voitkeviča Dyrektorem Operacji Transportowych w Polsce
2025.07.07Canon World Unseen Exhibition – poruszająca podróż do świata wyobraźni i dotyku w Ustroniu Morskim
2025.07.07W Kębłowie powstanie pierwszy ekologiczny żłobek
2025.07.07Join UP! Polska z nową Dyrektorką Zarządzającą – Agnieszką Mrozek
2025.07.05Smoczy weekend w CH Biała – wejdź do świata „Jak wytresować smoka”!
2025.07.04Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03