

Würth Polska otwiera nowe sklepy stacjonarne
Würth Polska posiada sieć sklepów stacjonarnych, rozmieszczonych na terenie całego kraju. Ich liczba z roku na rok sukcesywnie wzrasta. W samym grudniu sieć powiększyła się o dwa nowe obiekty – w Kaliszu i Gliwicach. Würth Polska stawia także na rozwój e-biznesu. Na koniec 2017 roku firma posiada więc 26 sklepów stacjonarnych i rozbudowany sklep internetowy.
Würth Polska to dostawca ponad 125 tys. produktów, rozwiązań i patentów dla profesjonalistów z różnych branż. W swojej ofercie posiada chemię techniczną i przemysłową, narzędzia ręczne, akcesoria samochodowe, wkręty do drewna, elektronarzędzia, technikę zamocowań, pneumonarzędzia, produkty do obróbki skrawaniem, elementy złączne, akcesoria meblowe oraz produkty BHP.
Blisko. Bliżej. Würth!
Firma posiada obecnie 26 sklepów stacjonarnych, a ich liczba sukcesywnie wzrasta. – Systematycznie rozwijamy sieć sklepów w całej Polsce, by być jeszcze bliżej klientów. Zależy nam, aby głównym argumentem przemawiającym na rzecz konkretnego sklepu była wygoda naszych klientów i bliskość od ich miejsca pracy. Jest to działanie zgodne z naszym hasłem „Blisko. Bliżej. Würth" – mówi Michał Osipiak, specjalista ds. marketingu sklepów Würth Polska.
W samym grudniu 2017 sieć powiększyła się o dwa nowe obiekty – w Kaliszu i Gliwicach. To pierwsze sklepy Würth Polska w tych miejscowościach. – W Gliwicach otworzyliśmy sklep, który ma ponad 200 m kw. powierzchni sprzedaży. To pozwala na prezentację szerokiego asortymentu Würth Polska dostępnego od ręki i na komfortowe zakupy dla wszystkich klientów – wyjaśnia Michał Osipiak, specjalista ds. marketingu sklepów Würth Polska. – Obecnie sklep w Gliwicach prowadzi sprzedaż w godz. 8-16. Od stycznia 2018 w godz. 7-17 – dodaje Michał Osipiak.
Firma zapowiada, że w pierwszym kwartale 2018 planuje również organizację Dnia Otwartego w nowo powstałym sklepie w tej miejscowości. – Dzień Otwarty to święto nie tylko firmy Würth Polska, ale również wszystkich naszych obecnych i potencjalnych klientów. Właśnie dlatego podczas takiego wydarzenia na wszystkich odwiedzających będą czekać liczne promocje, porady ekspertów, a także szkolenia i pokazy produktów. O szczegółach poinformujemy już wkrótce – mówi Michał Osipiak, specjalista ds. marketingu sklepów Würth Polska.
źródło: wurth/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





